چندی پیش وحید صرامی دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی از تدوین آیین‌نامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد که مطابق آن دانشجویان کارنامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان صادر می‌شود.

وی در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد که مطابق این کارنامه، اساتید به دانشجویان خود نمره پوشش به‌صورت ضعیف، متوسط، خوب و عالی می‌دهند. در واقع کارنامه پوشش برای شورای انضباطی به‌عنوان بازوی مشورتی است و درصورتی که دانشجویی براساس کارنامه پوشش وضعیت مناسبی نداشته باشد در مرحله اول دانشجو به دفتر مشاوره ارجاع داده می‌شود و اگر مجدداً تکرار شود تصمیم انضباطی برای وی اتخاذ می‌شود.
در همین زمینه قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد که اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جزئیات این مساله بی‌اطلاع هستند و در جریان آن قرار ندارند.
وی با تاکید براینکه اجرایی شدن آیین‌نامه حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها نیازمند یک نگاه فرهنگی است، افزود: باید با در نظر گرفتن جنبه‌های تشویقی در محیط‌های دانشگاهی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کرد تا شاهد نتایج مثبت اینگونه اقدامات فرهنگی باشیم.
این نماینده مجلس نهم بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف و رعایت آن در دانشگاه‌ها، موضوع بسیار حساسی است که باید دقت لازم را در اجرای آن داشت.
45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
    22 3
    موضوع حجاب و عفاف و رعایت آن در دانشگاه‌ها، موضوع بسیار حساسی است که باید دقت لازم را در اجرای آن داشت. و البته حساس تر از این موضوع موضوعی وجودندارد واقعا که