ایسنا نوشت:

رییس اتحادیه کشوری قناد و شیرینی گفت: هماهنگی‌های لازم در جلسه مشترک صبح امروز این اتحادیه با معاونت توسعه و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با تامین زولبیا و بامیه مرغوب در ماه مبارک رمضان انجام شد.
به گفته محمد نصرتی، در این جلسه مقرر شد با توجه به این‌که زولبیا و بامیه از تنوع و کیفیت متفاوت در سطح کشور برخوردار است و نمی‌توان قیمت واحدی برای این شیرینی در نظر گرفت، بنابراین مسوولیت این موضوع به خود اتحادیه‌های قناد و شیرینی سراسر کشور واگذار شود.
وی افزود: اتحادیه‌ها مسوولیت نظارت بر کیفیت، قیمت و تعهد در قبال رسیدگی به شکایات مردم را به طور کامل عهده‌دار هستند و اگر کسی از کیفیت و قیمت شکایتی داشته باشد، به آن رسیدگی می‌شود.
او با تاکید بر این‌که با افرادی که زولبیا و بامیه نامرغوب تولید کنند برخورد می‌شود، به ایسنا گفت: به مردم توصیه می‌کنیم حتما از واحدهای دارای پروانه خریداری کرده و از مغازه‌های متفرقه خرید نکنند.
نصرتی با اعلام شماره 124 به عنوان شماره تلفن شکایات مردمی گفت: همچنین مردم در هر شهری می‌توانند با شماره اتحادیه قناد و شیرینی شهر خود تماس گرفته و شکایت خود را عنوان کنند.
وی با بیان این‌که همکاران ما در حال تامین مواد اولیه زولبیا و بامیه هستند که بتوانند در ماه مبارک رمضان کار تولید این شیرینی را انجام دهند، گفت:‌ هماهنگی لازم ظرف 48 ساعت آینده با اتحادیه قناد و شیرینی در سراسر کشور انجام می‌شود.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 228208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    25 0
    بفرمایید اینم موضوع بعدی برای بحث های داغ با اجازه من شروع می کنم 6000 تومان خوبه راضی هستید اخه ماست گرون شده ها
  • زولبیا US ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
    14 0
    اساسا" با توجه به زنجیر بهم بودن همه چی ، قیمت زولبیا هم با توجه به قیمت دلار انس جهانی طلا سخنان رییس بانک مرکزی دقیقه ای تعیین خواهد شد. لطفا" از امروز قیمت زولبیا را هم بصورت نمودار پیگیری کنید تا ببینید که بخورید و کی نخورید و برید بیرون بفروشید. اقتصاد آزاد یعنی همین،