۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶

فارس نوشت:

در حالی قیمت مرغ در بازار به 7 هزار و 600 تومان رسیده بود که با آغاز توزیع 54 هزار تن خوراک مرغ بین مرغداران قیمت در بازار به 7 هزار تومان رسید.

 

گزارش میدانی حاکی است، قیمت مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان با 600 تومان کاهش در هر کیلو به 7 هزار تومان رسیده است.

این در حالی است که هفته گذشته قیمت 7600 تومانی را نیز تجربه کرده بود و خبرهای غیر رسمی حاکی از قیمت 8 هزار و 9 هزار تومان در بازار بوده است.

شرکت پشتیبانی امور دام تحویل 54 هزار تن نهاده خوراک مرغ به اتحادیه سراسری مرغداران برای توزیع بین مرغداران گوشتی را آغاز کرده است.

این نهاده از نوع خوراک کنجاله سویا است که به گفته مسئولان اتحادیه سراسری مرغداران از حدود 2 ماه پیش پول آن واریز شده بود.

از سوی دیگر شرکت پشتیبانی امور دام هفته گذشته خبر توزیع 200 هزار تن کنجاله سویا بین دامداران و مرغداران را اعلام کرد که خبرها حاکی از آن است سهمیه تمام بخش‌های تولیدی مرغ، گوشت و تخم مرغ مشخص و در حال توزیع است.

پیش بینی می شود با توزیع کامل این نهاده‌ها شاهد کاهش قیمت در محصولات پروتئینی باشیم.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 229234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
    46 0
    یعنی اینقذر باعث افتخاره که مرغ 4 هزار تومانی شده 7 هزار تومان؟؟؟
    • بدون نام IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
      4 0
      کجا مرغ چهار تومن بود، یکی دو سال قبل زیر دو تومن بود. گرون شده بود به حدود سه تومن رسیده بود. الان میدن 4700 ملت سروکله میشکنن!
  • بدون نام AU ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    14 0
    حالا ما حتماً باید از خوشحالی پرواز کنیم که در محله شما مرغ با 100 درصد افزایش و ایستادن در صف های طولانی بقول شما 7000 تومان شده است؟ واقعاً که موجب افتخار است.
  • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
    9 0
    مثل اینکه مرغ نمی خواد ارزون شه.پس حالا حالا ها مردم باید منتظر بایستند.مردم که هیچی بیچاره این گربه ها که از روز تا شب ناله میزنند به امید اینکه بتونن تو آشغالهای مردم یه تیکه استخون پیدا کنند.این گرونی مرغ صدای گربه ها رو هم در آورده