ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی و تشکیل آن به عنوان یک وزارت واحد برای برخی از کارمندان این سازمان ها ایجاد مشکل کرده است. یکی از مخاطبین خبر آنلاین برایمان ازمشکلاتش نوشته بود. ما نیز آن را برای دکتر محمد حسین انصاری فر، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بازگو کردیم.

یکی از کارمندان وزارت ورزش و جوانان روز 26 نوشته بود: موضوعی که می خواهم مطرح کنم در خصوص حقوق و مزایای پرسنلی افراد در سازمانها و دستگاههای دولتی است !از وزارت ورزش و جوانان می گوئیم این وزارتخانه با نظر اعضای محترم مجلس شورای اسلامی در سال 1390 از سازمان تربیت بدنی بواسطه ادغام سازمان مذکور و سازمان ملی و جوانان تشکیل شد .علی ایحال با توجه به منع قانونی در خصوص بکارگیری اشخاص مأمور از سایر دستگاههای دولتی به وزارتخانه های ادغامی بیش از 80% مدیران این مجموعه مأمور می باشند و اینکه مأمورینی که بهر دلیل در این وزارتخانه منصوب شده اند ماهانه 175 ساعت اضافه کار دریافت می کنند ولی کارکنان رسمی و پیمانی میانگین 60 ساعت اضافه کار دریافت می کنند ضمناً با توجه به عدم محدودیت در پرداختی رفاهی همچنان معادل 2 سال گذشته و یا کمتر ازآن رفاهی پرداخت می کند.
دکترمحمد حسین انصاری فر، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با رد وجود چنین موضوعی گفت:« این روند به هیچ عنوان صحت ندارد. زیرا ما حتی دراداره روابط عمومی نیزازاین نوع از نیروها داریم اما آنها هیچ گاه چنین مشکلی را ابراز نداشته اند.»
وی افزود :« شایداین نگاه درمیان شاغلین که پیش از این درسازمان ملی جوانان بوده بیشتر دیده شود. زیرا حقوق و مزایای آنها در اداره سابقشان بیشتربوده است. اما زمانی که ادغام صورت گرفته همسان سازی حقوق ها نیز انجام گرفته است. از سوی دیگر تا کنون هیچ یک ازمدیران سابق سازمان تربیت بدنی تغییر نکرده اند .به این ترتیب مدیری نیز از خارج وارد این مجموعه نشده است که بخواهد درحق کارمندان اجحاف کنند. اتفاقاً رئیس اداری و مالی نیز بشدت فرد سخت گیری است و اجازه هیچ گونه تخلفی در پرداختی ها را نمی دهد.»
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خاتمه نیز گفت :« از سوی دیگراضافه کار175 ساعت متعلق به مدیران است. جالب اینجاست که مدیران ادارات همواره دوشیفت کارمی کنند. و اگر حساب سرانگشتی انجام دهید متوجه می شوید که این میزان حقوق به نسبت زمان حضور و کارشان بسیار کم است. زیرا خود مدیران نیز همواره از این مشکل گله مند هستند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
    2 0
    وظیفه روابط عمومی فقط تکذیب نیست مدیر محترم روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان
  • همایون IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۴
    1 0
    با سلام و عرض ادب و احترام مسئول محترم،چرا با گذشت زمان زیاد از تاسیس وزارت ورزش،باز هم بی نظمی ها و در بعضی موارد حتی حاد تر شدن مشکلات هیئت های ورزشی،علی الخصوص در شهرستاتها همچنان سد راه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش است؟ در صورتی که با تاسیس وزارت ورزش احتمال میرفت با تقویت مدیریت ورزش این مشکلات رو به افول رود و انتصاب ها و عزل و نصب ها با مدیریت بهتری انجام شود. پیشاپیش با تشکر از رسیدگی مسئولان محترم خواهشمندم جهت ارتقاء هرچه کیفی هرچه بیشتر در امور ورزش در جهت حل مشکلات تلاش نمایید. اجرکم عندالله با سپاس 1391/06/14