محمود احمدی​نژاد گزارشی از خدمات و دستاوردهای دولت در دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، ارائه داد.

به گزارش خبرآنلاين، رئيس جمهور با بیان اینکه تشریح خدمات و یا مقایسه آن با ادوار گذشته به منزله نادیده گرفتن خدمتگزاری های پیشین یا نبود ضعف و اشکال نیست، خاطرنشان کرد: ذکر این دستاوردها و خدمات، تاکیدی بر توانایی و نقاط قوت ملت ایران در راستای حرکت به سمت قله پیشرفت و تعالی با شتاب مضاعف است.
رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت با همه وجود به ارزشها، اصول و حقوق اساسی ملت از جمله عدالت، آزادی، کرامت مردم، پاکدستی، خدمت به ملت و پیشرفت کشور پایبند بوده است، گفت: امروز تعهد دولت به این ارزشها و اصول بیش از سال 84 است.
گزيده سخنان وي را به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری بخوانيد:
·         با اتکا به اقتدار و توان ملی هسته ای شد و سوخت رأکتورهای خود را در داخل تامین می کند. دانشمندان جوان کشور تا امروز حدود 20 رادیودارو تولید کرده اند که 15 مورد آن تاکنون مورد تایید مسئولان بهداشتی قرار گرفته و در اختیار مردم قرار گرفته است.
·         راه اندازی نیروگاه بوشهر پس از فراز و فرودهای متعدد و فعال بودن حدود 11 هزار سانتریفیوژ از دیگر دستاوردهای کشور در عرصه هسته ای است.
·         سرعت رشد علمی چندین برابری متوسط سرعت رشد علمی در جهان، گسترش دانشگاهها و فارغ التحصیلان دانشگاهی، افزایش هفت برابری ظرفیت پذیرش دکترای تخصصی در بخش بهداشت و درمان، هشت برابر شدن تولیدات علمی در بخش پزشکی، چهار برابر شدن سهم کشورمان در تولیدات علمی پزشکی در منطقه، سه برابر شدن تعداد مراکز تحقیقاتی پزشکی و افزایش 12 برابری تولید داروهای با فناوری بالا بخشی از پیشرفتهای کشور در عرصه بهداشت و درمان است. تا پایان سال 14 داروی پیشرفته جدید در کشور رونمایی خواهد شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
    11 1
    بعله خصوصاً تورم يك رقمي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!