دریافت خسارت کامیون داران هوو از شرکت ایران خودرو دیزل مشکل یکی دیگراز مشکلات خوانندگان خبرآنلاین بود. درپاسخ به این کاربر، مهدی فرشاد مدیرارتباط با رسانه این شرکت گفت:« درمواردی باحضور قاضی تعزیرات با این افراد به توافق رسیده ایم.»

یکی از خوانندگان خبر آنلاین در باره مشکل شکایتش از شرکت ایران خودرو دیزل برایمان نوشته بود:با سلام و تشکر از پیگیری در خصوص ایران خودرو دیزل (کامیون ها ی هوو) باید این مطلب را عنوان کنم که بنده از ایران خودرو دیزل به سازمان محترم تعزیرات حکومتی شکایت کردم و دادگاه در سال 90 ایران خودرو دیزل را محکوم به پرداخت 14 میلیون تومان خسارت به بنده کرد که شخصا تمامی پیگری ها و مراحل قانونی آن را انجام دادم اما ایران خودرو دیزل تنها حاضر شده است با پرداخت 4 میلیون تومان رضایت بنده را جلب کند و می گوید بیشتر از این پرداخت نمی کنیم آیا این انصاف است که با افتخار اعلام میکند :تمام خسارات کامیون داران هوو را پرداخت کرده ایم مگر این شرکت دولتی نیست پس چرا حکم و دستورات دولتی را اجرا نمی کند! ضمنا تمامی مدارک در این خصوص موجود است اجرکم عندالله
مهدی فرشاد ، مدیر ارتباط با رسانه شرکت ایران خودرو دیزل در باره این شکایت و کامنت مطرح شده ضمن تاکید برپرداخت حق وحقوق تمام کسانی که حکم قطعی ازسازمان تعزیرات حکومتی دارند گفت :« پس از اینکه حکم برخی ازرانندگان کامیون صادر می شود. دادگاه آنها را به سازمان حمایت از مصرف کننده می فرستد. صدور حکم در سازمان حمایت از مصرف کننده بسیار طولانی است و در مواردی 3 سال بطول می انجامد به همین دلیل برخی ازکامیون داران برای کوتاه کردن این زمان با حضور قاضی تعزیرات و نماینده ایران خودرو دیزل به مبلغی توافق می کنند.»
وی تاکید کرد:«آنها دررسیدن به این توافق هیچ اجباری ندارند. یعنی کسی آنها را مجبور به رسیدن به این توافق و رضایت نکرده است. ازسوی دیگراین توافق درحضور قاضی تعزیرات انجام می شود. قاضی تعزیرات هم با کسی شوخی ندارد. پس ازاینکه این توافق حاصل شد به محض حضور کامیون دار در ایران خودرو دیزل پول پرداخت می شود. حتی زمانی که افرادحکم تعزیرات را در دست دارند در اسرع وقت حقوشان را دریافت می کنند. زیرا اگر این پول پرداخت نشود تعزیرات حکومتی حساب های شرکت ایران خودرو دیزل را بلوکه می کند. بلوکه شدن حسابهای ما ضرر جبران ناپذیری درپی دارد. پس مطمئن باشید کسی که حکم تعزیرات حکومتی دارد حقوقش را تمام و کمال گرفته است.»
فرشاد افزود:« برخی از این کامیون دارن حکم هایی ازدادگاه هایی غیر از تعزیرات حکومتی دارند. این حکم های قابل قبول نیستند و فرد باید حکم نهایی ازتعزیرات حکومتی داشته باشد تا به حق و حقوقشان از ایران خودرو دیزل برسند.» 

45 235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    5 2
    صدور حکم در سازمان حمایت از مصرف کننده بسیار طولانی است و در مواردی 3 سال بطول می انجامد؟ واقعااااااااااااااااااااااا؟