امین زندگانی می‌گوید برای او حرف زدن درباره نقش‌هایش در فیلم «ملک سلیمان» و سریال «مختارنامه» دشوار است.

به گزارش خبرآنلاین،امین زندگانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئا‌تر که چهارشنبه شب 11 مرداد مهمان برنامه «گفتگوی تنهایی» شبکه چهار سیما بود، گفت: «مردم همیشه نسبت به هنرمندان لطف دارند و وقت ارزشمندنشان را برای دیدن هنرمندان صرف می‌کنند. قطعا در پاسخ به لطف مردم باید همیشه برای پاسخگویی به محبتشان زمانی گذاشت»


او در ادامه در پاسخ به این سئوال که در زندگی با معجزه روبرو می‌شود، گفت: «همین که در حال حاضر در این برنامه حضور دارم خودش معجزه است چرا که فرصت دارم حال و هوای درونم را با مردم در میان بگذارم.»


زندگانی در ادامه درباره بازی در نقش مسلم بن عقیل در مجموعه «مختارنامه»، گفت: «من همیشه از صحبت درباره دو نقش در مطبوعات پرهیز می‌کنم. یکی نقشی که در ملک سلیمان بازی کردم و دیگری نقش مسلم بن عقیل. چون این دو نقش برای من بسیار ویژه بود و حرف زدن درباره آن‌ها برای من مشکل است.»


او ادامه داد: «وقتی نقش مسلم بن عقیل را بازی می‌کردم، از خداوند یاری می‌خواستم کمک کند این نقش را آن‌طور که شایسته است ایفا کنم. زمانی که نقش مسلم بن عقیل را بازی می‌کردم در دو موقیعت یکی زمانی که در کوفه تنها شدم و دیگری لحظه نبرد و جنگیدن از خداوند طلب کمک می‌کردم من را در این موقیعت تنها نگذارد.»


بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان» در ادامه گفت: «من تنها بازیگر سریال «مختارنامه» بودم که 80 درصد پلان‌هایش دو بار تصویربرداری شد و بیشتر اوقات به درخواست خودم بود. خاطرم هست در یک سکانس که برای نبرد آماده می‌شدیم صدای من به اصطلاح لیز خورد. از کارگردان درخواست کردم سکانس را دوباره تکرار کنیم که آن سکانس به نظر آقای میرباقری خوب بود و تکرار نشد. گفتم من بازیگر تئا‌تر هستم و برایم خوب نیست دیالوگ را این‌طور ادا کنم، اما نظر آقای میرباقری خلاف آن بود. تا اینکه بعد از مدتی با من تماس گرفتند و گفتند‌‌ همان سکانس در تدوین خراب شده است و دوباره باید آن را تکرار کنیم که من سر صحنه حاضر شدم و سکانس را تکرار کردیم. این بار آقای میرباقری از من خواست با صدای بلند اعلام کنم که از بازی‌ام در این سکانس راضی هستم.» 


«گفتگوی تنهایی» در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 22:05 با حضور یکی از چهره‌های سینما، تلویزیون و تئا‌تر روی آنتن می‌رود. مهمانان این برنامه په پرسش‌هایی پاسخ می‌دهند که در مورد موضوعات معنوی طرح شده‌اند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگ IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
    11 22
    نقش مسلم زیبنده شما نبود چه از نظر فیزیک بدنی و چه اجرا! متأسفم ولی واقعیت دارد. مسلم فرزند عقیل جوانی قدرتمند و شمشیرزنی توانا و مرد میدانهای جنگ بود. و فیزیک نحیف و ترکه ای شما جوابگویی آن شیرمرد عرب نبود. از آقای میرباقری در مورد انتخاب بازیگر این نقش انتظار بیشتری داشتیم.