علی لاریجانی و محمود احمدی​نژاد در پیام​های جداگانه​ای کسب مدال‌های طلا و نقره ورزشکاران ایرانی در المپیک را تبریک گفتند.

به گزارش خبرآنلاين،  رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی مدال‌آوری و افتخارآفرینی ورزشکاران قهرمان ایرانی را تبریک گفت.
متن پيام علي لاريجاني از اين قرار است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
آوردگاه عرصه رقابت‌های المپیک لندن شب و روز گذشته در تسخیر قهرمانان و دلاورمردان ایران قرار گرفت و جهانیان یکبار دیگر رشادت و غیرت جوانان این مرز و بوم را به نظاره نشستند.
سرافرازان پرقدرت جمهوری اسلامی ایران بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی با قهرمانی و نایب قهرمانی در وزنه‌برداری و کسب عنوان قوی‌ترین مردان جهان، قاسم رضایی با قهرمانی در کشتی فرنگی و احسان حدادی با نایب قهرمانی در پرتاب دیسک که این افتخارات با توسل به مددالهی و دعای خیر مردم رشید و موحدمان در لیالی قدر به دست آمد توانستند یکبار دیگر شیرینی، حلاوت و تجلی غرور ملی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.
اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی این شکوه و عظمت را به قهرمانان و مربیان، خانواده آنان، جامعه ورزشی کشور و مردم ایران تبریک گفته پیروزی و سربلندی تمامی قهرمانان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.»
همچنين رييس‌جمهور در پيامي کسب اولين مدال نقره در رشته پرتاب ديسک در بازي‌هاي المپيک توسط احسان حدادي را تبريک گفت.
متن پيام محمود احمدي‌نژاد به شرح زير است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
کسب اولين مدال نقره در رشته پرتاب ديسک در بازي‌هاي المپيک توسط قهرمان شايسته ايران احسان حدادي را از صميم قلب به يکايک ملت بزرگوار ايران و بويژه احسان عزيز، خانواده محترمشان و جامعه ورزشي کشور تبريک عرض مي‌کنم.
پيروزي و سربلندي فرزندان ايران آرزوي هميشگي ماست».
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
    7 7
    یعنی اوباما تا هالا 71 تا پیام تبریک فرستاده !!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    5 0
    آقایون مسئول لطفا سعید عبدولی و علی مظاهری رو فراموش نکنید! که اگر این ها رو حمایت نکنید این بار شما هستید که دل مردم رو می شکنید.