احسان لشگری با شکست در مسابقه پای فینال، شانس کسب مدال طلا را از دست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ مسعود اسماعیل پور در اولین رقابت خود به مصاف حریف مکزیکی رفت که به راحتی این رقیب را شکست داد. اسماعیل پور در تایم اول با نتیجه 6 بر صفر برنده شد و تایم دوم را هم با نتیجه دو بر یک برد تا به مرحله بعدی صعود کند.

دقایقی پس از مسابقه اسماعیل پور، احسان لشگری هم به مصاف حریف قزاقستانی رفت و با پیروزی مقابل این حریف، به مرحله بعد صعود کرد. لشگری تایم اول را با نتیجه یک بر صفر برد و در تایم دوم هم با نتیجه 4 بر صفر برنده شد تا کارش را با برد شروع کند.

داور مسابقه لشگری همان داور بلاروسی بود که چند روز قبل مسابقه سعید عبدولی را سوت زد و حق او را خورد.

کمیل قاسمی نماینده وزن 120 کیلوی ایران هم در اولین مسابقه اش به مصاف حریفی از کانادا رفت. او در تایم اول با نتیجه یک بر صفر برنده شد و تایم دوم را هم با یک امتیاز به سود خود به پایان رساند تا در مرحله بعد به مصاف تایمازوف، کشتی گیر سرشناس ازبکستانی برود.

***

در دور دوم مسابقات، اسماعیل پور به مصاف کشتی گیری از قزاقستان رفت و توانست این حریف را شکست دهد. اسماعیل پور تایم اول را با نتیجه چهار بر یک باخت. او تایم دوم را چهار بر یک برد و در تایم سوم هم با نتیجه چهار بر صفر برنده شد تا به مرحله بعد صعود کند.

کمیل قاسمی دقایقی پس از اسماعیل پور به مصاف تایمازوف از ازبکستان رفت اما با وجود نمایش خوبی که مقابل این کشتی گیر مطرح داشت، شکست خورد. قاسمی در تایم اول کار را به کلینچ کشاند اما در کلینچ، تایمازوف امتیاز گرفت و برنده شد. تایم دوم هم به کلینچ کشیده شد که تایمازوف در این تایم هم امتیاز گرفت و مسابقه را برد. تایمازوف با شکست دادن حریف بعدش اش به فینال وزن 120 کیلو صعود کرد و به این ترتیب کمیل قاسمی با قرار گرفتن در گروه بازنده ها، شانس کسب مدال برنز را پیدا کرد.

احسان لشگری هم در دومین رقابت خود به مصاف حریفی از ارمنستان رفت. لشگری تایم اول را با یک امتیاز برد. در تایم دوم هم با نتیجه سه بر صفر برنده شد. حریف لشگری در این مسابقه با ضربه ای که به دهان او زد، باعث خونریزی از دهان این کشتی گیر ایرانی شد.

***

مسعود اسماعیل پور در مسابقه سوم به مصاف کشتی گیر روسیه ای رفت. او تایم اول را با نتیجه 4 بر صفر به حریف باخت. در تایم دوم اسماعیل پور با حریف به تساوی یک بر یک رسید اما به این دلیل که آخرین امتیاز را او از حریف گرفته بود، برنده شد و کار به تایم سوم کشید. در تایم سوم اسماعیل پور یک امتیاز به حریف داد و با وجود تلاش زیادی که کرد نتوانست امتیازی بگیرد و مسابقه را به حریف واگذار کرد.

احسان لشگری هم در سومین مسابقه خود به مصاف حریف روسیه ای رفت. او در تایم اول 3 بر صفر برنده شد. تایم دوم را هم خوب شروع کرد و همان ابتدا سه امتیاز از حریف گرفت. حریف روسیه ای در ادامه مسابقه یک امتیاز از لشگری گرفت اما کشتی گیر ایران در مجموع سه بر یک پیروز شد تا مسابقه را ببرد. احسان لشگری با این برد به نیمه نهایی صعود کرد.

***

احسان لشگری در مسابقه پای فینال به مصاف حریفی از آذربایجان رفت. لشگری تایم اول را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد. در تایم دوم، لشگری دو بار حریف خود را خاک کرد و دو بار از داور امتیاز گرفت تا این تایم را با پیروزی به پایان برساند. تایم سوم، تایم سرنوشت ساز بود. احسان لشگری ابتدا دو امتیاز به حریف خود داد. سپس با بیرون کردن حریف خود از تشک، یک امتیاز گرفت اما این امتیاز برای بردن مسابقه کافی نبود. او مسابقه را باخت تا حریف آذربایجانی فینالیست شود.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    آفرین به رسول خادم.....کشتی گیرا فوق العاده بودن
  • ایرانی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    81 4
    لشکری دوست داریم
  • امید IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    81 5
    کمیل با بد شانسی باخت.عالی بودی پهلوان
  • بدون نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    81 6
    اسماعیل پور عالي بود واقعا حيف شد.چه كشتي اي گرفت با روس
  • بدون نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    82 3
    من هنوز اعصابم خورده خداییش این پسره اسماعیل پور مردانه جنگید
  • mehdi PL ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    آقااعتراف مي كنم راجع به رسول خادم اشتباه كردم.فوق العاده بوده عملكرداين سه كشتي گير.آخه هيچ اميدي به اينهانبود
  • بدون نام IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    77 5
    اين سه تا خيلي بدشانس بودن خداييش
  • دلسوخته IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    'گندشو در آوردن با این کشتی گرفتنشون فقط محمد بنا
  • علي رزي IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    تبريك به اقايان خطيب وخادم ؟؟؟؟؟كشتي ازاد رو به چه روزي انداختيد /همان بلاي كه پولادگر وساعي سر تكواندو اوردند وزيراب مهماندوست رو زدند شما هم با حذف غلامرضا محمدي سر كشتي اورديد...
  • مصطفی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    86 27
    خدا حافظ المپیک...