مرحله نیمه نهایی سومین دوره جام ستاره ها نیز از یاد کشته شدگان زلزله آذربایجان غافل نبود.

به گزارش خبرآنلاین؛برگزار کنندگان این بازیها قبل از انجام بازیهای مرحله نیمه نهایی که دیشب در مجموعه فرهنگی ورزشی سبز ولنجک برگزار می شد، نوشته ای منتشر کردند که در محل مسابقات نیز خوانده شد. در بخش هایی از این نوشته آمده:« و باز هم منطقه ای دیگر از کشور عزیزمان در خود لرزید. آنقدر لرزید که گلهای زیادی در آن پرپر شدند و این بار در خطه قهرمان پرور و دوست داشتنی آذربایجان. اتفاقی تلخ برای هموطنان و برادران آذری زبانمان که قلب تک تکمان را آزرد.
اما چه می شود کرد با تقدیر که هیچ اسمی غیر از آن نمی توان براین اتفاق گذاشت. اتفاقی که پایانی است بی خبر و تلخ و شاید تولدی با شکوه تر که این آرزو تنها می تواند کمی آتش روح و قلبمان را کم سوز تر کند. همین و بس. روح رفتگان شاد و سینه بازماندگان امیدوار.» این نوشته از سوی ستاد برگزاری جام ستاره ها و ستارگان حاضر در این مسابقات از جمله پژمان جمشیدی، افشین پیروانی، کریم باقری، علیرضا منصوریان، رضا شاهرودی، علی لهراسبی، رضا یزدانی، کامبیز دیرباز و مجید نامجو مطلق تهیه شده بود. همچنین تیم های منتخب 98 فرانسه و استقلال که بازی نخست مرحله نیمه نهایی را برگزار می کردند با بازوبند مشکی پای در میدان گذاشتند. این بازی جذاب که در حضور حدود هشتصد نفر برگزار می شد با برتری 4-3 نود و هشتی ها به پایان رسید. کریم باقری با زدن دو گل دیگر در این مسابقات که گل نخستش با یک شوت استثنایی بدست آمد، ستاره بی چون و چرای زمین بود. دو گل دیگر نود و هشتی ها را خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب به ثمر رساندند. برای استقلال هم در این بازی داوود حق دوست و میثم بایرامی گلزنی کردند.
در بازی دوم مرحله نیمه نهایی نیز تیم های موسیقی و پدر خوب به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و نفس گیر هم با نتیجه 7-6 در وقت های اضافه به سود پدر خوب خاتمه یافت. علی لهراسبی، خواننده موفق سریال های تلویزیونی دو گل دیدنی برای تیم موسیقی به ثمر رساند و این در حالی بود که کاظم برجلو (3گل) و اشکان نامداری هم دیگر گل های تیم موسیقی را به نام خود ثبت کردند.
بازی فینال سومین دوره جام ستاره ها قرار است امشب با قضاوت سعید مظفری زاده از ساعت 22:30 بین دو تیم منتخب 98 فرانسه و پدر خوب برگزار شود و این در شرایطی است که نود و هشتی ها امیدوارند با تیم آماده ای که دارند امشب برای بار دوم به قهرمانی جام ستاره ها برسند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =