بازار فروش فوق العاده گلکسی نوت بسیار داغ است و سامسونگ قرار است گلکسی نوت نسخه دو را آخر سال 2012 راهی بازار کند.

اما جاسوسان صنعتی با گرفتن عکس از این تلفن هوشمند بازار قبل از کریسمس را منفجر کرده اند. ظاهرا این حرکت بعد از انتشار تصاویر گلکسی نوت 10.1 صورت می گیرد.
نوت دو پنج و نیم اینچی است و از نسخه قبلی که 5.3 اینچ بود، کمی بزرگتر است. گفته می شود سیستم عامل آندروید 4.1 معروف به جلی بین روی آن نصب است. همچنین گلکسی نوت دو، چهار هسته ای بوده ، دو گیگ رم داشته و با فناوری اس.پن قابل استفاده خواهد بود.
هنوز سامسونگ به انتشار این خبر واکنش نشان نداده است.

 

منبع: T3

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام KW ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    3 13
    اشتباهی که شرکت اپل کردو این سامسونگ داره انجام میده ایفون 4جی رقیبی نداشت اما با امدن ایفونsرقیبی مثل جلکسی اس کنار خودش دید هنوز اونجوری که باید استقبال میشد نشده 2
    • بدون نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
      4 1
      " اما با امدن ایفونsرقیبی مثل جلکسی اس کنار خودش دید هنوز اونجوری که باید استقبال میشد نشده 2" این جمله یعنی چه؟ جلکسی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد CA ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    6 6
    نوت خیلی گوشیه خوبیه مشکل فقط اندازشه که زیاد قابل حمل نیست !
  • مصطفی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    9 1
    فک کنم دیگه این حتما خودشه:چون شبیه اس سه هستش نوت یک هم شبیه به اس دو بود! من نوت دارم واقعا گوشیه فوق العادیه قطعا هم با اومدن نسخه دومش میفروشم و میخرمش فقط یه ضعف عمده که محصولات سامسونگ دارن کیفیت ساخت پایین اوناست مثلا الان خود گوشی من لبه هایی کناری بعضی جاهاش رنگش رفته خیلی کم البته یا ترکی که تو همون لبه های کناری اس سه بر مبداره گواهی ای بر این مدعاست ! سامسونگ به نظر من از لحاظ نرم افزاری پیشرفت کرده ولی از لحاظ کیفیت ساخت محصول یا فریم محصولات هیچ پیشرفتی نکرده شما به محصولاش نگاه کنی همش پلاستیکی در حالی که نوکیا یا اپل خیلی وقته گوشیای های اند خودشون رو با این جنس تولید نمیکنن این تفکر سامسونگ برای سود بیشتره که به نظر من یه تفکر چرتیه! ببخشید زیاد شد!
    • بدون نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      6 0
      از نظر نرم افزاری که سیستم عامل اندروید آمریکایی که پیشرفت کرده نه سامسونگ،باقی مشکلات هم همون تکنولوژی برتر کره جنوبیه!!!!!!!
    • بدون نام FI ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      3 3
      سامسونگ بازار رو خیلی خوب میشنایه ذائقه بازار رو خیلی خوب میدونه و کمال استفاده رو از علاقه مردم به اپل با محصول مشابه و قیمت پایینتر و البته کیفیت پایینتر میبره اگرم جایی کم میاره ابایی نداره بره سراغ اهلش برعکس امریکایی ها که ترجبح میدن سیر تا پیارز محصولشون به نام خودشون باشه جالبه این رفتار رو تو بقیه کمپانی های کره ای هم میشه دید
  • علی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    1 3
    من nokia n8 سبز دارم و فقط به خاطره رنگه زیباش نگه داشتم سامسونگ تنوع رنگ و مدل نداره.آیفون 5 هم بسیار گوشیه جالبیه به احتماله زیاد به قیمته بالای3000000 به بازار بیاد