یکی ازمخاطبین خبرآنلاین نسبت به تاخیر پرداخت حقوق درمانگران پروژه ای بنیاد شهید گله مند بود. صدوقی معاون تعاون بنیاد شهید و امورایثارگران در پاسخ گفت چک پرداختی آنها به ذی حسابی فرستاده شده است.

یکی از خوانندگان ما با نام قوامی نوشته بود:«من وبسیاری ازدرمانگران بنیادشهید قرارداد پروژه ای هستیم یعنی فقط دستمزد روزمزد بدون هیچ مزایایی حالا اینهم مهم نیست حقوق مارا خیلی دیر به دیر میدهند 3یا 4ماه یکبار امسال که 5ماه ازسال گذشته هنوز 1ریال به ما ندادند به خدا ماهم خرج داریم اگراین مسئولین بنیاد 2روزحقوقشون عقب بیفتد این همه نجابت به خرج میده ؟تازه بیشترکسانیکه میان پیش ما یا وام اشتغال میگیرند یا وام ازدواج و...پس ما که کار اونها را راه میندازیم کی باید پولمان را بگیریم. قسمت مددکاری مشاوره بنیادشهید بسیار بی مسئولیت است.اگرشما راست میگین که مشکل را حل کنید این مسئله را درمورد هر 4مرکزمشاوره بنیادپیگیری کنید خیلی زود نه سال بعد"


معاون تعاون بنیاد شهید وامورایثارگران در پاسخ به این مخاطب که حدود 5 ماه حقوقش را ازمراکز مشاوره بنیاد شهید نگرفته است گفت:« این مشکل معمولاٌ به دلیل کمبود اعتبار رخ داده است و اگر با بودجه های ما موافقت شود این تاخیر ها پیش نمی آید. از سوی دیگراین مشکلی است که همیشه دراوایل سال با آن روبرو هستیم. اما چندی پیش چک پرداختی حقوق این نیرو ها صادر شده است و دربخش امور مالی و ذی حسابی قرار دارد. مسئولیت ما رسیدگی به این مشکل بود که خوشبختانه به آن رسیدگی شده است.»
صدوقی افزود:« این افراد نیروهای پروژه ای ما بحساب می آید. ازاین رو روز مزد نیستند. افراد شاغل دراین مراکز مشاوره معمولاٌ اساتید دانشگاه ها و دکتر هایی هستند که به شکل پاره وقت درمراکز ماحضور پیدا می کنند.به همین دلیل به این افراد اضافه حقوق و حق بیمه ای تعلق نمی گیرد. پس هیچ نوع رابطه استخدامی  نیز با ما ندارند و به شکل پروژه ای با ما همکاری می کنند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =