درپی اعتراض یکی ازشهروندان منطقه 6 تهران به همجواری کارواش و میوه تره باری درخیابان جمالزاده و بروزمشکلاتی که این همجواری ایجاد کرده است با" عرب"، دبیرشورا یاری محله 15 شهرداری ناحیه 2 منطقه 6 تماس گرفتیم .او نیزعنوان داشت این مشکل درحال پیگیری است.

یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:«بیایید از این میدان میوه تره بار جمالزاده یک گزارش بگیرید میدان در یک کارواش اتومبیل راه افتاده و این ذرات ریز آب و کف می آید روی میوه ها و تره بار"
آقای عرب گفت :« پیش ازاینکه این میدان تره بارازخیابان سیمین به محل فعلی آن انتقال یابد، ساختمان کارواش دراین محل وجود داشته است. اما با این وجود، تذکرات لازم به صاحبان این کارواش داده شده است وقراراست تا دیوارحائلی میان میدان تره بار و کارواش ساخته شود.به این ترتیب مشکل مرتفع می شود. صاحبان این ملک تا کنون 50 درصد این پارتیشن ها را نصب کرده اند ولی هنوز کامل نشده است. به نظر می رسد پس از تکمیل این پارتیشن بندی ها مشکل کنونی شهروندان برطرف شود.»   

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بچه جمالزاده IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    2 0
    توضیح کامل بدهم بهتر است تا پاسخِ بیهوده ی مسئول مربوطه روشنتر شود این میدان قبلها بالاتر از اینجا بود و در یک محل اختصاصی جا داشت، بعد آمد به اینجا که از اول کارواش بزرگی بود با یک حایط درندشت، بالاتر از چهار راه نصرت. با احتساب مرداد 1391 قریب به یک سال و نیم می شود این اتفاق افتاده و تمام اهالی محل شاهدند هیچ اقدامی در جهت رفع این آلودگی و اشتباه صورت نگرفته. پارتیشنی را هم که می فرمایند، چیزی نیست جز سایبان ماشین های شسته شده که دقیقا روبروی میوه ها نصب شده تا ذرات ریز آب بهتر پرواز کنند سمت مایحتاج خلق الله. محل شستشوی ماشین ها که به شکل کاملا سورئال و غریبی، چند متر بیشتر با غرفه ی تره بار و میوه ها فاصله ندارد. تنها حایل یک لوله سه اینچی ست میانِ این کارواش و میدان، همین نه بیشتر.
  • علي IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    0 0
    در تره بار جمالزاده شمالي با وانت بار از بيمارستان يا از رستورانها مي آيند و گوجه پيا ز سيب زميني و سبزي كه بايد بدست مردم برسد سوا ميكنند وهرچه سالم هست به آنها ميدهند و خرابهارا قاطي جنسهاي مردم ميكنند لطفا رسيدگي كنيد