در پی اعتراضی یکی از شهروندان ناحیه یک منطقه 5 درباره عدم نظافت این محله با امیرسالاری شهردار ناحیه تماس گرفتیم واو نیزوجود چنین مشکلی را در ناحیه و حتی منطقه 5 رد کرد.

یکی از خوانندگان و اهالی کوچه حامد نوشته بود:« ضمن سلام و خسته نباشید، متاسفانه 2 سال است که مسئولان شهرداری ناحیه 1 منطقه 5 به هیچ عنوان نسبت به نظافت و تمیزی منطقه، به آدرس ابتدای شهران خیابان مخابرات کوچه حامد ( خصوصا قسمت انتهای کوچه ) رسیدگی نمی کنند و هر بار قولهای الکی به مردم داده که این موضوع باعث آلودگی منطقه گردیده و بوی تعفن باعث آزار و اذیت اهالی و خانواده ها گردیده است.لطفا رسیدگی بفرمایید. با تشکر"
امیر سالاری شهردار ناحیه با بیان اینکه این محله درنزدیکی شهرداری ناحیه قرار دارد عنوان داشت:« به همین دلیل امکان ندارد که چنین مشکلی وجود داشته و یا از چشمان ما پنهان مانده باشد. ازسوی دیگر شهرداری ناحیه درانتهای این کوچه پارکی به نام شهید تورج بهمنی نژاد دارد که این پارک هم هیچ کمبودی به لحاظ امکانات ندارد. پس کوشیده ایم شرایط مناسبی برای این محله درنظربگیریم. ازهمین جا اعلام آمادگی می کنم که درهرزمانی که مایل باشید می توانید به صورت سر زده از این محله وتمام محلات این ناحیه دیدن کنید.» وی افزود:« کسی که وجود این مشکل را متذکر شده است اطمینان داشته باشد اگربا شهرداری ناحیه تماس بگیرد مشکلش در اسرع وقت پیگیری می شود. شاید مشکل در بخشی از این کوچه است که ما از آن مطلع نیستیم.»
شهردار ناحیه عنوان داشت:« این کوچه حتی دویست متر هم نمی شود. یک سمت این کوچه به پارک شهید تورج بهمنی نژاد و سمت دیگر آن بن بست است زیرا به لاین کند روی اتوبان شهید همت می رسد. پس جایی از این کوچه وجود ندارد که زباله درآن دیده نشود»
او همچنین در باره مشکلات شرکت های پیمانکاری نیز گفت:« این ناحیه و اساساً منطقه 5 هیچگاه مشکلی با شرکت پیمانکاری اش نداشته است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضوی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    1 1
    مشابه همین مشکل برای شهرداری منطقه 14 ناحیه سه واقع در خیابان نبرد صاحب الزمان 10متری شهید میرزازاده وجود دارد متاسفانه مخازن زباله برای انباشت زباله های جمعیت حاضر جوابگونبوده و زباله ها در سطح خیابان پراکنده می گردد بازدید مسئولین شهری خالی از لطف نخواهد بود
  • بدون نام IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    3 1
    عین همین عکس را متاسفانه در خیلی از محلات تهران می توانید ببینید
  • حسینی IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    3 1
    ماهم در این ناحیه زندگی می کنئم اما مطالبی که در بالا درج شده است مشاهده نمی شود.و و ضعیت مطلوب است.دستشون درد نکنه
  • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    2 0
    با تشکر از شهردار ناحیه 1 منطقه 5 پارک بهمنی نژاد 22 سال بود که چراغ نداشت ولی هم اکنون دارای چراغ می باشد