رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز امیدواری کرد که نشست گروه غیرمتعهدها در تهران، نقطه عطفی در تاریخ این جنبش محسوب شود.

به گزارش خبرآنلاین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام هاشمی رفسنجانی با توجه به آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مناسب نشست غیرمتعهدها در تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری کاملا مستقل و غیروابسته به قدرتهای جهانی، به‌حق سزاوارترین کشور برای برگزاری چنین نشستی است.
وی ابراز امیدواری کرد که نشست گروه غیرمتعهدها در تهران، نقطه عطفی در تاریخ این جنبش محسوب شود و نتایج آن به طور مؤثری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های غیرمتعهدها و توسعه بیشتر و بهتر مناسبات اعضا تأثیر بگذارد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تاسف از حادثه تلخ وقوع زلزله دراستان آذربایجان شرقی که خسارتهای ناگوار جانی و مالی برای هموطنانمان در این منطقه به همراه داشت، از طرف خود و اعضای مجمع این ضایعه را به بازماندگان زلزله‌زدگان تسلیت گفت.
وی افزود: بحمدالله تاکنون اقدامات خوبی برای رسیدگی به اوضاع مردم منطقه انجام شده است و امیدواریم با توجه به زودهنگام بودن فصل سرما در منطقه، رسیدگی های ضروری و فوری، به سرعت برای سروسامان دادن به مکانهای دائم مسکونی زلزله‌زدگان انجام شود.
در جلسه امروز مجمع همچنین بررسی و تدوین سیاستهای کلی اجتماعی نظام با حضور اکثریت اعضا و وزیر ورزش و جوانان، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، معاون اجتماعی و رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی و رئیس ستاد تخصصی وزیر اطلاعات پیگیری شد و پس از بحث و استدلال اعضا و حاضران، موارد ذیل در ادامه موضوع بخش هویت‌بخشی به سیمای شهرها و روستاها متناسب با فرهنگ و هویت اسلامی و ایرانی و سالم‌سازی محیط اجتماعی کشور به تصویب رسید.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =