مهر نوشت:

روند افزایش شاخص کل بورس در معاملات امروز دوشنبه هم ادامه یافت.

با اتمام معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ثبت 325 واحد صعود توانست بار دیگر در محدوده 25 هزار واحدی قرار گیرد.

شاخص بازار اول (تالار اصلی ) با 240 واحد رشد به رقم 20 هزار و 572 واحد رسید، همین وضعیت را نیز شاخص بازار دوم(تالار فرعی ) شاهد بود به طوری که با 651 واحد افزایش به عدد 35 هزار و 832 واحد دست یافت.

ارزش کل معاملات بازار سهام نیز در روز جاری به بیش از 72 میلیارد تومان رسید. در تالار حافظ امروز سه شرکت فولاد مبارکه اصفهان،معدنی و صنعتی چادر ملو و معدنی و صنعتی گل گهر به ترتیب با 50،30 و 28 واحد رشد بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل مخابرات ایران با 5 واحد افت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص برعهده داشتند.

در تالار شیشه ای حافظ تشکیل صف خریدهای سنگین در اغلب نماد های معاملاتی و کاهش عرضه سهام بیش از همه نمودار بود.

برخی کارشناسان در این باره معتقد هستند که چنانچه روند معاملات سهام طی روزهای آینده در محدوده حجم مبنای سهام و در نوسان مثبت ادامه یابد، می تواند در افزایش حس اعتماد سهامداران عمدتاً حقیقی بازار و انگیزه برای حضور پر رنگ‌تر آنها تاثیر گذار باشد.

3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 0
    چطوریه که تا بازار خرابه هیشکی چیزی نمینویسه ولی تا یک روز بازار خوب میشه همه یهو میشن کارشناس و نظر بده و تحلیل نویس و گزارش تهیه کن ؟!!!!