مهر نوشت:

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، امروز سه شنبه در دوازدهمین اجلاس خبرگان رهبری در دوره چهارم با اشاره به سابقه رویکرد تقابلی امریکا با انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته گفت: ظرفیت های بالفعل و بالقوه انقلاب اسلامی و مزیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاسی، ‌اقتصادی و علمی در منطقه و جهان امریکا را منفعلانه به طراحی فشارهای همه جانبه علیه ملت ایران کرده است.
وي  با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه تثبیت اندیشه دینی به عنوان خاستگاه مطالبات مردم منطقه و نیز انزوای راهروی رژیم صهیونیستی در عرصه منطقه و جهان افزود: سایه اقتدار فراگیر جمهوری اسلامی ایران امنیت و ثبات را در منطقه حاکم گردانیده است.
 گزيده سخنان جليلي به قرار زير است:
·         هر چند امریکایی ها از هیچ گونه تهدید و فشاری علیه ملت ایران فروگذار نمی کنند ولی جمهوری اسلامی ایران توانسته است تا با منطقی روشن گفتمان انقلاب اسلامی در تقابل با امریکا و رژیم صهیونیستی را به گفتمان برتر ملت های منطقه تبدیل کرده است، به گونه ای که به اذعان مبانی غربی میزان تنفر از امریکا در مردم منطقه رو به فزونی است.
·          امروز تدبیر برای بقای رژیم صهیونیستی به مهمترین چالش دولتمردان امریکایی تبدیل شده است.
·         راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال جریان بیداری اسلامی مبتنی بر محوریت اندیشه دینی تقویت مقاومت و تثبیت وحدت اسلامی است.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =