این مجموعه در واقع به زبانی ساده که برای توده مردم قابل فهم باشد و بیانی نو، موجز و جذاب به شرح موضوعاتی متنوع که در جامعه امروز مخاطبان بسیاری دارد، می پردازد.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات هیرمند مجموعه کتاب هایی مرجع به زبان ساده با عنوان کلی «به زبان آدمیزاد» را روانه بازار نشر کرده که با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است. این مجموعه در سه فصل «کسب و کار، پرورش کودک و بهداشت و سلامت منتشر شده است. برخی عناوین این مجموعه بدین شرح است: «مذاکره به زبان آدمیزاد، حسابداری به زبان آدمیزاد، تبلیغات به زبان آدمیزاد، مدیریت به زبان آدمیزاد، بازاریابی به زبان آدمیزاد، روابط عمومی به زبان آدمیزاد، خدمات مشتری به زبان آدمیزاد، آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد، باهوش بارآوردن کودکان به زبان آدمیزاد، بارداری به زبان آدمیزاد، ماساژ کودک به زبان آدمیزاد، رژیم به زبان آدمیزاد، عمر طولانی به زبان آدمیزاد، تغذیه در دیابت به زبان آدمیزاد، فشار خون بالا به زبان آدمیزاد، ام اس به زبان آدمیزاد، مدیریت خشم  به زبان آدمیزاد و...»

 

مادران باردار، با انبوهی از سؤالات نگران‌کننده روبه‌رویند: از اینکه چه باید خورد، تا اینکه در اتاق زایمان چه اتفاقی می‌افتد و در دوران شیردهی چه باید کرد. «بارداری به زبان آدمیزاد»، به همین موضوع می‌پردازد و سرتاسر آن از پاسخ‌های عملی است به این پرسش‌ها، تا مادران وپدران منتظر دورانی راحت و سرشار از سلامت را تجربه کنند!
 

ناشر می نویسد: بخش اعظمی از فلسفه‌ ما از نوشتن این کتاب آن است که به جای افزود‌ن نگرانی‌های غیرضروری که زنان بارد‌ار خود‌به‌خود‌ د‌ارند‌، د‌ر زمانی که از نظر پزشکی امکان‌پذیر باشد‌، اطمینان‌بخشی هم بکنیم. تجربه به ما نشان د‌اد‌ه است که والد‌ین آیند‌ه مایلند‌ د‌رباره‌ جنبه‌های پزشکی موجود‌ د‌ربارد‌اری آگاه شوند‌. چه زمانی قلب بچه شکل می‌گیرد‌؟ چه زمانی انگشتان به وجود‌ می‌آیند‌؟ چه نوع آزمایش‌های خونی باید‌ انجام شود‌، و چرا؟ چه امکاناتی برای تشخیص مشکلات مختلف وجود‌ د‌ارد‌؟ به منظور پرد‌اختن به این موضوعات، تلاش کرد‌ه‌ایم تا کتابی بنویسیم که اساساً یک متن پزشکی مربوط به زایمان برای افراد‌ عاد‌ی باشد‌. ما از اشتیاق والد‌ین د‌ر کسب اطلاعات بیشتر د‌ر مورد‌ بارد‌اری قد‌رد‌انی و به آن احترام می‌گذاریم، و معتقد‌یم که این کتاب یک منبع اطلاع رسانی غنی- قابل د‌رک، لذت‌بخش، و گاهی شوخ طبعانه است...ویراست د‌وم بارد‌اری به زبان آد‌میزاد‌ را طوری طراحی کرد‌ه‌ایم که به‌تد‌ریج، د‌ر حالی که وارد‌ هریک از مراحل بارد‌اری می‌شوید‌، از آن استفاد‌ه کنید‌. بسیاری از زنان نسبت به آنچه د‌ر پیش رو د‌ارند‌، کنجکاوند‌ و مایلند‌ بی‌وقفه کل کتاب را بخوانند‌. ولی اطلاعات طوری تنظیم شد‌ه‌ است که د‌ر صورت تمایل، می‌توانید‌ آن را به نوبت د‌ر د‌وره‌های سه‌ماهه مطالعه کنید‌. همچنین د‌ر صورت مواجهه با سؤال یا مشکل خاصی می‌توانید‌، مشورت کنید‌.

بخش‌ها و فصل‌های این کتاب با روند‌ی منطقی، اطلاعات مربوط به فرایند‌ بارد‌اری را ارائه می‌د‌هد‌. با این وجود‌، مجبور نیستید‌ به ترتیب آن ‌را بخوانید‌. می‌توانید‌ این کتاب را برد‌ارید‌، ورق بزنید‌ و هرچه را به نظرتان می‌رسد‌ بخوانید‌، د‌ر فهرست عناوین یا نمایه،‌ موضوعات خاصی را پید‌ا کنید‌، یا کتاب را از اول تا آخر بخوانید‌. این کتاب در چهار فصل «برنامه ریزی، دوران بارداری، پس از زایمان و نگرانی های خاص تنظیم شده است.
همچنین بخش «د‌ه تایی‌ها» د‌ر تمام کتاب‌های به زبان آد‌میزاد‌ ثابت است که ناشر درباره آن می نویسد: پیش از شروع به نوشتن این کتاب، مطمئن نبود‌یم که چگونه این بخش از کتابمان را مثمر ثمر کنیم. ولی د‌ر آخر، بسیار خوشحال شد‌یم که محلی د‌ر اختیار د‌اریم تا بسیاری از جنبه‌های بارد‌اری را به‌طور خلاصه بگنجانیم. این‌جا، از نحوه‌ رشد‌ کود‌ک مطلع می‌شوید‌، ‌و این‌که چگونه می‌توانید‌ او را د‌ر سونوگرافی مشاهد‌ه کنید‌. همچنین برخی از خرافات شایع را زد‌ود‌ه و د‌لایل موجهی ارائه می‌کنیم تا آرام باشید‌ و از بارد‌اری خود‌ لذت ببرید‌.


بنابراین گزارش، «آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد» نوشته سوفاکس با ترجمه آزیتا زمانی منتشر شده و ناشر در معرفی آن آورده است: «چطور می‌توان روابط انسانی را در بازار مدرن جهانی امروز اداره کرد؟ نگران نباشید. این کتاب راهنما که به قلم دو کارشناس حرفه‌ای در زمینه آداب و معاشرت نوشته شده راه را به شما نشان می‌دهد. مواردی از قبیل رسیدگی به چالش‌های ای‌میلی تا سرگرم کردن مشتریان خارجی را د»ر این کتاب می‌آموزید و در می‌یابید که چطور در هر موقعیت کاری، رفتاری حرفه‌ای داشته باشید. نویسنده این کتاب، مدیریت شرکت اتیکت سروایول (مرکز مشهوری در آموزش آداب معاشرت) را بر عهده دارد.

 

همچنین در معرفی کتاب «عمر طولانی به زبان آدمیزاد» آمده است: «اطلاعات ارائه شده در این مرجع، قرار نیست که جانشینی باشد برای توصیه‌ها و درمان‌های تخصصی پزشکی، این کتاب با این هدف طراحی شده که به شما کمک کند آگاهانه دست به انتخاب بزنید. از آنجا که هر شخصی منحصر به فرد است، پزشک باید برای هر بیماری، تشخیصی جداگانه بدهد و روش‌های درمان خاصی را در پیش گیرد.

 

 

اگر شخصی تحت نظر پزشکی قرار داشته باشد و توصیه‌های ارائه شده در این کتاب در تضاد با دستور پزشک وی باشد، وی باید از توصیه پزشک خود پیروی کند، زیرا آن توصیه‌ها، بر پایه خصوصیات منحصر به فرد آن شخص صادر شده و مختص اوست. این کتاب تلاشی برای به تصور کشیدن دورنمای کاملی از بهترین روش‌های دست‌یابی به عمر طولانی، واقعا، تمامی عوامل دخیل در این فرایند در نظر گرفته شده. به قدری مطالب باارزش و مهم، برای یادگیری، درباره بالغ شدن وجود دارد، چه به شکل مدرن و امروزی و چه به صورت‌های دیگر، که هیچ کتابی نمی‌تواند به بیش از تعدادی از آنها بپردازد.»

همچنین «خدمات مشتری به زبان آدمیزاد» نوشته کارن لی‌لاند - کیت بی‌لی و ترجمه ژاله بیات‌سرمدی کتابی است درباره رونق کسب و کار بویژه با تمرکز بر خدمات دهی مناسب برای پیشی گرفتن از رقبا و در اختیار گرفتن بازار. به اعتقاد ناشر، امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است، ارائه کالاهای مناسب و بازاریابی خود تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه اصلاح شده که به مقوله‌های اینترنت و ای‌میل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است. کتاب یک راهنمای کلیدی در ارتقای خدمات‌دهی و موفقیت در هزاره جدید است. کارن لی لاند و کیت بی‌لی موسسان گروه مشاوره استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است در امر مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد و مشتریان آنها شرکت‌هایی مثل اوراکل، آی بی ام و ... هستند.


«روابط عمومی به زبان آدمیزاد»  نیز نوشته اریک یاوربوم و باب بلای با ترجمه بنفشه فرهمندی  عنوانی دیگر از این مجموعه خواندنی و موجز است. ناشر در معرفی این کتاب معتقد است: «می‌توان روابط عمومی به زبان آدمیزاد را به عنوان "بنگاه روابط عمومی کوچک شخصی" فرض کرد. از طریق این کتاب هر آن‌چه برای انجام روابط عمومی خود احتیاج دارید، از قبیل: ایده‌ها، فهرست اقلام مورد نیاز، فرم‌ها، مدارک و مراجع در بسته‌ای با قابلیت استفاده آسان و کاملا قابل فهم، در اختیار شماست. با استفاده از این کتاب می‌توانید محصول یا خدمات خود را در هر زمان و هر مکانی که بخواهید به همه معرفی کنید ـ در روزنامه‌ها، مجلات، جراید بازرگانی، تلویزیون، رادیو، اینترنت ـ تا این که مردم در مورد آن‌چه ارایه می‌دهید، اطلاع یابند و برای خرید آن به شما مراجعه کنند. نتیجه چیست؟ شهرت، شناخته شدن، آگاهی، تحقیقات، سفارش‌های بیشتر و پول! چه بخواهید تنها یک آگهی مطبوعاتی برای اعلام افتتاحیه باشکوه خود منتشر کنید یا به طرح یک برنامه روابط عمومی بپردازید، روابط عمومی به زبان آدمیزاد به شما نشان می‌دهد چگونه حداکثر بهره خود را از تلاش‌تان بگیرید. اگر بخواهید کار روابط عمومی‌تان را خودتان انجام دهید، به تعداد کافی مثال و نمونه و روش پیدا می‌کنید که نام محصول خود را برای چندین سال آینده در ذهن عموم ثبت کنید. اگر ترجیح می‌دهید شخصی را برای انجام امور روابط عمومی‌تان استخدام کنید، این کتاب به شما کمک می‌کند مشاور یا بنگاه روابط عمومی مناسب را پیدا کنید و به کار گیرید و بعد هم در مورد کاری که آن‌ها برای‌تان انجام می‌دهند، آگاهانه قضاوت کنید و در مواردی هم کمک‌شان بکنید.
 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر (در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره 20- 88557016 تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =