دبیرخانه بیست‌ویکمین جایزه کتاب فصل اسامی آثار راه‌یافته به مرحله دوم داوری‌ها را در گروه داستان اعلام کرد که در این لیست نام داریوش مهرجویی و رضا امیرخانی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرآنلاین، در این دوره شش کتاب راهی مرحله دوم داوری‌ها شدند که عبارت‌اند از: «لیلیا» نوشته مرتضی فخری، «آواز ابابیل» نوشته مجید پورولی کلشتری، «سرزمین نوچ» نوشته کیوان ارزاقی، «دیلمزاد» نوشته محمد رودگر، «در خرابات مغان» نوشته داریوش مهرجویی و «قیدار» نوشته رضا امیرخانی.

 

همچنین در بخش تاریخ و نقد و ادبی کتاب‌های «جریان‌شناسی شعر معاصر» نوشته یوسف عالی عباس‌آباد، «جهان‌بینی و حکمت مولانا» نوشته منوچهر مرتضوی، «وحدت ادیان» نوشته محمود شالویی، «بوطیقای کلاسیک» نوشته ابوبشر متی بن یونس قنایی و ترجمه سیدمهدی زرقانی و کتاب «سبک‌شناسی» نوشته محمود فتوحی راهی مرحله دوم داوری‌ها شدند.

 

در بخش زبان‌های باستانی هم کتاب «گنجینه‌ای از مثل‌های گویش سمنانی» نوشته ذبیح الله منصوری جواز حضور در مرحله دوم داوری‌ها را کسب کرد.

 

آیین پایانی و اهدای جوایز بیست‌ویکمین دوره جایزه کتاب فصل چهارم مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و یا هر محصول فرهنگی دیگری(در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 243694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hossein_rf IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    6 0
    قیدار کتاب فوقالعاده ای هست.فکر کنم انتخاب شه....