مدیر مرکز تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظوربررسی تاثیرات جنگ در حوزه های سیاسی و اجتماعی در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد .

سال 1367 قطعنامه از سوی امام (ره)مورد پذیرش قرار گرفت و جنگ هشت ساله پایان یافت. پس از پذیرش قطعنامه این دغدغه مطرح شد که آیا آرمان های دفاع مقدس به جامعه منتقل شده و آیا نسلی که جنگ را درک نکرده است از این مقطع تاریخی کشور تاثیر پذیرفته است. این دغدغه از این جهت مطرح شد که در یکسو نسلی قرار داشت که با جنگ زندگی کرده و از جوانی به میانسالی رسیده بود و در سوی دیگر نسلی قرار داشت که جنگ را از نزدیک لمس نکرده بود.
تاثیرات جنگ بعد از پایان، به دغدغه بسیاری از صاحبنظران تبدیل شده است. همواره این موضوع که جنگ بعد از پایان چه تاثیراتی را در جامعه گذاشته است به سوال بزرگ کارشناسان تبدیل شده است. ضرورت پاسخ به این سوال موجب شد که دکتر حجت الله ایزدی مدیر مرکز تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وابسته به دانشگاه جامع امام حسین (ع)و مدیر مسئول فصلنامه مطالعات تاریخی – نظامی و عضو هیات علمی داشنگاه امام حسین (ع) در کافه خبر حضور پیدا کند . این گفت و گو با عنوان"دغدغه های آن روز،تاثیرات امروز" روز 29 شهریور ساعت 10صبح برگزار خواهد شد . شما کاربر گرامی می توانید سوالات خود را در مورد تاثیرات جنگ و دغدغه های یک نسل سومی در قالب یک کامنت ثبت بفرمایید.
/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    2 0
    چرا ارزش های دفاع مقدس به نسل بعد منتقل نشد /
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    5 1
    به ظر می رسد جنگ به ابزاری تبدیل شد بعد از پایان برای اینکه برخی از نردبان قدرت بالا بروند