۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵

نقشه‌های پیش یابی هواشناسی حاکی از استقرار زبانه پرفشار در نوار شمالی کشور در روز دوشنبه است، لذا در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز و بتدریج شمالشرق ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، این سامانه اواسط روز سه‌شنبه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد و از روز پنجشنبه در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و طی روزهای جمعه و شنبه در نوارشمالی کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش دما رخ خواهد داد.
همچنین تا روز پنجشنبه در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشورافزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق غرب و جنوب غرب پدیده باد و گرد و خاک به همراه کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود و روز دوشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.
بر این اساس در روز سه‌شنبه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز با 3 درجه کاهش به 18 و 27 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد همچنین در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 18 و 29 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

 

 آبگرفتگی در7 شهر گیلان
همچنین در 7 استان گیلان از شب گذشته بارندگی‌های شدید شروع به باریدن کرده و احتمال وقوع سیلاب وجود دارد. در این بارندگیها شهرستانهای لنگرود، سیاهکل، شفت، فومن، آستانه اشرفیه و لاهیجان به دلیل بارندگیهای شدید از شب گذشته دچار آب گرفتگی شدید شده‌اند.

45232
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =