جانشین استیو جابز فقید برای اولین بار معذرت خواهی رسمی از کاربران اپل بدلیل مشکلات ایجاد شده توسط سرویس نقشه آی او اس 6 کرد.

تیم کوک مدیر اجرایی اپل بعد از ابراز نارضایتی مشتریان از اپلیکیشن نقشه نصب شده روی آیفون5 وسایر ابرازهایی که با  سیستم عامل آی.او.اس 6 به روز رسانی شده اند، رسما معذرت خواهی کرد.
این اولین معذرت خواهی تیم کوک بعد از گرفتن سکان مدیریت اپل از استیو جابز فقید است و به گفته کارشناسان آخرین هم نخواهد بود.
آنتن گین آیفون4 را کسی فراموش نکرده است. بعدا اپل با هزینه 100 میلیون دلار اضافی، مشکل آنتن های آیفون 4 را حل کرد.مشکل وصل شدن به اینترنت با سری اول آیفون 4 نیز یکی دیگر از همین مشکلات بود که کاربران با آن دست به گریبان شدند.
 
یک کمی بیشتر به عقب برگردیم مشکل بوجود آمده برای آی مک 27 اینچی کور آی سون در سال 2009 نیز قابل ذکر است که اپل دلیل آنرا زیادی سفارش از سوی مشتریان اعلام کرده و وقت بیشتری خواست تا با تاخیر سیستم جدید را بدست مشتریان برساند.
هنگام انتقال به اکانت دات مک نیز برای سرویس موبایل می mobileme مشکل بوجود آمد و اپل و تیم موبایل می به مشتریان 30 روز اکانت رایگان را پیشنهاد دادند تا مشکل انتقال رفع گردد.
سالها قبل نیز استیو جابز هنگام عرضه اولین آیفون ، ضمن عذر خواهی از مشتریان، اعتبار 100 دلاری برای کاهش هزینه خرید آیفون پیشنهاد کرد.
البته این معذرت خواهی ها چیزی را از اپل کم نکرده و در عوض باعث شده تا نسخه های بعدی نرم افزار و سخت افزار خود را بهبود بخشد.
نکته دیگر اینکه سیستم نقشه جدید اپل روی آی او اس 6 با یک نقشه ایده آل فاصله زیادی دارد و باید کار شبانه روزی برای رساندن نقشه خود به سطح رقبایی مانند گوگل و نوکیا انجام دهد تا به مرگ تدریجی مشتریان دچار نشود.
 
منبع: ان گجت
56501
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    36 47
    آه سامسونگ گرفتتش
    • بدون نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
      4 11
      الان کجا هستند اون دوستانی که کور کورانه از اپل حمایت می کنند و اون رو بی نقص جلوه می دن؟ اون دوستان حالا باز هم بر این باور هستند که اپل هر چیزی رو درجه یک تولید کنه؟ خبر ندارید که چقدر دولت آمریکا کمکشون می کنه که با پول های هنگفت ایده های آدما رو بدزدن و بخرن و به اسم خودشون ثبت کنند. به بقیه هم انگ دزدی بزنن :) بعضی وقتا بالاخره گندش در میاد دیگه... مثل قیافه ی آقای کوک
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    46 49
    اون یک میلیاردی که از سامسونگ گرفت از گلوش پایین نرفت. دیدید/
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    39 0
    کاش شرکت های ایرانی هم از اینا معذرت خواهی رو یاد می گرفتن.
  • سيا IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    32 0
    حالا اگه مسئولين ما بودن بجاي عذر خواهي يه چيزي هم طلبكار ميشدن و قيمتشو بالاتر ميبردن !!! مثل خودروهاي آشغال ايراني كه در عدم وجود رقابت قيمتشون سر به فلك زده !!!!!!!!!
  • am IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    12 24
    یادمه خودم نظر دادم و گفتم :اپل باد آورده را باد می برد,حق سامسونگ رو خوردی تو گلوت گیر می کنه..
  • محمدرضا IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    20 14
    اپل رهبر دنياي فن اوري شركتي كه ذخاير طلاي ان از كل ذخاير خزانه امريكا بيشتر و درامدش از مجموع كشورهاي نفتخيز خليج فارس بيشتره اگر تمام دلارهاي پنج -ده-بيست-پنجاه و صد دلاري جهان را جمع كنيد نميتونيد باهاش شركت اپل را بخريد
    • عاشق اپل IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      15 5
      total assets شرکت اپل ،116 میلیارد دلار است و تولید ناخالص داخلی کشور امارات 360میلیارد دلار است یعنی بیش از 3 برابر آن.حالا چه جور حساب کردی که مجموع درآمدش(نه دارایی هایش) از تمام کشورهای نفت خیز خلیج فارس بیشتره؟ پس نیازی نیست تمام دلارهاي پنج -ده-بيست-پنجاه و صد دلاري جهان را جمع كنيد . فقط کافیست قبل از اظهار نظر از روی تعصب،اطلاعات خود را بالا ببریم.جالب تعداد مثبت هایی است که این کامنت گرفته است.
    • lمحسن IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      6 5
      دوست عزیزمون محمد رضا درست میگه. مفهوم total assets با ارزش یک شرکت متفاوته. total assets اپل 116 میلیارد دلار است، ولی ارزش اپل به مفهوم اقتصادی به مقدار مارکت کپ مربوط میشه. total assets فقط مقدار دارایی هایی نظیر املاک و غیره رو نشون میده. ولی مارکت کپ ارزش یک شرکت رو نشون میده که ارزش کل سهامش است. قیمت هر سهم اپل هم اکنون 667 دلار و مارکت کپ اون 625 میلیارد دلار است. اپل هم اکنون باارزش ترین شرکت در طول کل تاریخه.
    • بدون نام IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
      4 5
      ارزش اپل از کل کشور یونان بیشتر است
    • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
      4 0
      یعنی تمام دلارهای روی زمین 625 میلیارد دلار نمی شه؟
  • اشکان DE ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    13 14
    برای کسی که ایران زندگی میکنه و محصولی که میخره رو واسه پز دادن نمیخواد سامسونگ خیلی بهتر از اپل هست
    • بدون نام CH ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      6 3
      دلایل منطقی خود را بیان کنید. پاسخ بگیرید.
    • کورش US ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
      2 4
      اشکان جان نیازی به بیان دلایل نیست. حرف شما کاملا منطقی و متین است. ایفون هیچ برتری خاصی نسبت به سایر گوشی ها ندارد بلکه ضعف های اساسی هم دارد و بسیار انحصار طلب است. اپل خودش با کپی کاری از روی دست دیگران بزرگ شد و به این قضیه هم افتخار میکرد.
  • بدون نام IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    10 3
    فقط اپل....