انتشار گزارشی اززندگی یک جانباز اعصاب و روان، واکنش های مختلفی ازسوی مخاطبان خبرآنلاین را درپی داشت.رئیس پذیرش بنیاد شهید و امورایثارگران دراین باره گفت:« باید مدارک جدید این جانباز به کمیسیون ارائه شود»

انتشارگزارشی از وضعیت بد معیشتی جانبازحسین نعمتی و لزوم افزایش درصد جانبازی او، ما را برآن داشت تا با یکی ازمسئولان بنیاد شهید وامورایثارگران تماس بگیریم وراهکارهای قانونی این تغییرراجویا شویم.
جهانی فر،رئیس پذیرش بنیاد شهید و امورایثارگران درباره مشکل جانبازحسین نعمتی گفت:«هرسه سال یک بارجانبازان می توانند مدارک جدید از تشدید وضعیت سلامتیشان را به کمیسیون بنیاد شهید ارائه دهند.» وی ادامه داد:«البته لازم نیست ارائه مدارک جدیدی درمرکزتهران صورت گیرد بلکه هرفردی می تواند درمحل زندگی خود به دفاتر بنیاد مراجعه کند و مدارکش را ارائه دهد. با توجه به مدارک ارائه شده اگر تغییری دروضعیت سلامتی دیده شود امکان افزایش درصد جانبازی فرد وجود دارد. زیراافزایش جانبازی تنها طبق نظر کارشناسی کمیسیون امکان پذیر است.»
45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همتیان IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
    3 0
    با سلام خدمت بنیاد محترم شهید و امور ایثارگران اگه واقعا دنبال پاسخگوئی به سوالهای راحت نیستید یک جواب قانع کننده هم به من بدهید پدر بنده با هجده ماه جبهه و درد کشیدن از عوارض شیمیایی (با تایید پزشکان و ناحیه مقاومت بسیج بجنورد) و چند سال پیگیری که حتی دستور از تهران برای بجنورد که به کمیسیون معرفی بشوند و هنوز بعد از چند سال از کمیسیون هم خبری نشد با شصت سال سن مجبوره با شکمی که نیم متر بخیه داره پشت وانت بشینه و مخارجش رو در بیاره و شب تا صبح از درد بناله! چه اقدامي براي اين افراد صورت ميگيرد؟ منتظر جوابتان هستم