یکی ازخوانندگان خبرآنلاین ازاختلال در تلفن های ثابت شهرستان اسلامشهرگله مند بود. روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ عنوان داشت:« این اختلال ها موقتی است»

یکی ازخوانندگان به نام سیا نوشته بود:« سلام ازوقتی کد بین شهری دراستان تهران برداشته شده محال با یک تماس ارتباط داخلی وصل شه ارتباط تلفن ثابت اسلامشهربا اخلال فراوان روبروست تماس ها یا بوق نداره یا صدا منتقل نمیشه یا خط رو خط میشه و ارتباط داخل شهر اسلامشهر با یک تماس رویا شده خلاصه ازطلا گشتن پشیمان گشتیم مرحمت نموده ما را مس کنید»
زارعیان درپاسخ به این خواننده ای که ازقطع وصل مداوم تلفن ثابت درشهرستان اسلامشهر گله مند بود نیزگفت:«زمانی که کابل برگردان صورت می گیرد و یا کد های یک منطقه ای برداشته می شود. تا مدتی این مشکلات و اختلالات بوجود می آید. ازاین رو این مشکلات دراوایل کابل برگردان ها طبیعی است اما با گذشت زمان این مشکل مرتفع می شود. اگراین مشترک همچنان با این مشکل روبروهستند می توانند با شماره های 88113938 تماس بگیرند و شماره خود را اعلام کنند تا به صورت ویژه به مشکلشان رسیدگی شود.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پارسا IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    1 0
    لطفا مخابرات در مورد خط رو خط شدن تماس هاي همراه اول آنهم يكي در ميان و عدم انتقال صدا در بيشتر تماس ها كه مجبور به تماس مجدد هستيم و هزينه دو برابر براي ما وسود دو برابر براي مخابرات هم توضيح بدهد!!!!!