افزایش اجاره بها طی ماه های گذشته به حدی بوده که بسیاری از شهروندان تهرانی که مستاجر هستند با مشکلات زیادی مواجه شده اند.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد:چرا یکی بداد این مستاجرها در تهران نمی رسد همش وعده میدهند از وزیر گرفته تا آقای خسروی مسوول اتحادیه املاک. به آن خدایی که می پرستید خانه برای اجاره پیدا می کنید.
این درحالی است که قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک در پاسخ به این خواننده خبرآنلاین تاکید می کند وقتی قیمت ارز بالا می رود این افزایش قیمت برروی بازار مسکن هم تاثیرمستقیم دارد.
وی در پاسخ به این سوال که بازار ارز چه ربطی به بازار مسکن دارد، متذکر می شود: وقتی قیمت آهن، سیمان و دیگر مصالح ساختمانی افزایش می یابد قطعا قیمت تمام شده ساخت خانه نیز افزایش می یابد.
خسروی درعین حال در پاسخ به سوالی دیگر که اجاره خانه چه ربطی به ساخت و ساز دارد؟ تصریح کرد: وقتی مالکی متوجه می شود که ارزش خانه اش به دلیل افزایش قیمت ساخت بالا رفته قطعا این افزایش قیمت را در اجاره بها لحاظ می کند.
به گفته او، در صورت کاهش قیمت ارز در بازار آرامش به بازار مسکن بر می گردد.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی CA ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    13 2
    با سلام من می خواستم از آقای خسروی بپرسم چرا وقتی از ده سال پیش تا پارسال، قیمت دلار فقط از 800 تومان به 1100 تومان رسید، اما قیمت خونه 10 برابر شد ربطی بین این دو نبود ولی الان که دلار گرون شده قیمت دلار مستقیما رو قیمت خونه تاثیر داره؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    5 2
    اخه مرد ناحسابی!!این افزیش قیمت دلار مال یک ماه اخیره ولی این بازار بلبشوی اجاره خانه تا بوده همین بوده و صاحب خانه ها تا اونجا که چاقوشون برش داشته پوست مردم رو کندند....یه جوری صحبت میکنه انگار تا قبل از اینکه بازار دلار بریزه به هم صاحبخونه ها با سلام و صلوات و التماس مستاجرها رو میاوردند تو خونه!!اصلا دروغ گفتن و فیلم بازی کردن تو این مملکت نهادینه شده!!هر کس سعی میکنه تو کارش بیشتر دروغ بگه و نمایش"همه چی ارومه" رو اجرا کنه!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    3 1
    متاسفانه دولت مردان هم به این اثرات افزایشی بی اعتقاد هستند. درصورتی که مثل زنجیر مرتبط هستند
  • بدون نام US ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    5 2
    خوب وقتی قیمت ارز بالا می رود این افزایش قیمت برروی بازار مسکن هم تاثیرمستقیم دارد و از طرفی قیمت ارز از خرداد امسال تا کنون 47% افزایش داشته، پس پیرو صحبتهای آقای خسروی قیمت مسکن 47% از قیمت ارز عقب مانده، پس هر کی الان خریدش انجام بده 47% کمتر زیان میده، پس دوستان بجنبید تا هیولای قیمت مسکن خوابه...
  • بدون نام US ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    1 1
    کاهش قیمت قیمت ارز آرامش رو به همه چی بر میگرداند.یکیش مسکن.یکیشم به بازار خریدوفروش لوازم خانگی تا من بدبخت بتونم برگردم سرکارم.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    3 9
    بنده به عنوان یک کارشناس و تحلیل گر اقتصادی به شما قول می دهم حداکثر تا تاریخ 16/7/91 قیمت دلار به زیر 23500 ریال خواهد رسید
    • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      7 0
      نمره های درسات پایین بودن انگار. معدلت چند بود؟
    • بدون نام US ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
      10 0
      شما از کدوم دانشگاه مدرک کارشناسی گرفتید؟؟؟؟!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    9 2
    هیچ کس به فکر مستاجر ها نیست... چرا یک صاحبخانه باید بعد از یک سال 250 هزار تومن به اجاره اضافه کنه ... ارز گرون شده ... حقوق ماها که اضافه نشده
    • bohlool IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
      8 2
      اگر شما صاحبخانه بودی به فکر مستاجرت می بودی ؟!
  • بدون نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    0 2
    خیلی از کسانی که اجاره نشین هستن پول خرید خانه را دارن ولی انرا در کاری سرمایه گزاری کرده اند .چطور شما توقع داری از سرمایه گزاریت سود خوبی ببری خب کسی هم که سرمایه خود را در ملک مسکونی خوابانده اون هم مثل خودت میخاد سود ببره و از قافله عقب نیفته