به گزارش خبر آنلاین سردار اسکندر مومنی در جمع خبرنگاران در مورد زوج و فرد شدن تردد در جاده چالوس گفت: این موضوع هم اکنون در حد یک پیشنهاد است و در دست بررسی است.

 سردار اسکندر مومنی می گویددر حال حاضر کار کارشناسی ادامه دارد اما ادامه این وضع امکان پذیر نیست. جاده چالوس مربوط به 80 سال پیش است و در زمان افتتاح شاید روزانه 10 خودرو نیز از آن عبور نمی کرد اما امروز در برخی روزها تا 40 هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می کنند.
رئیس پلیس راهور تاکید کرد: محدودیتهایی را در این جاده در نظر گرفته ایم اما ممکن است در آینده ای نزدیک در تعطیلات نوروز و در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه تردد در این جاده یک طرفه شود.
مومنی با بیان اینکه هیچ تصمیمی برای افزایش محدوده زوج و فرد گرفته نشده است، تاکید کرد: جلسات برگزار شده در شورای عالی ترافیک برای تغییرات جزئی از جمله کاهش محدوده اجرای طرح است.
 

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک پیشنهاد مهدی EU ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    6 2
    چرا زوج و فرد نمی‌کنید؟ شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، از تهران به چالوس(شمال) یک‌شنبه، سه‌شنبه، جمعه، از چالوس(شمال) به تهران
  • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    7 1
    اقا من به عنوان يك شهروند كاملا موافقم ميگي چرا؟ عارضم كه تصادف شاخ به شاخ از بيخ تموم ميشه.. ترافيك نصبت به جاده 2طرفه كاهش پيدا ميكنه.. مسافران با امنيت بيشتر به مقصد ميرسند.. بابا خيلي محاسن داره نميشه كه يكي يكي گفت. اقا باغت اباد معطل نكن سريع جاده رو يكطرفه كنيد.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    4 1
    یک طرفه شدنش خوبه حتی اگه هر روز یک طرفه باشه. میشه یک روز از مرزن آباد به کرج و روز بعد از کرج به مرزن آباد باشه. یا حداقل اکثر جاها یک طرفه باشه تا کسانی که در جاده چالوس کار میکنند هم براشون مشکلات بوجود نیاد
  • علی پروین IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    4 1
    شایعه است
  • محمد IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
    6 2
    یعنی میفرمایید ما از کرج حرکت کنیم و 2.3 ساعت تو ترافیک تهران بمونیم تا تازه برسیم اول جاده هراز فیروزکوه؟؟؟؟!!