حجت الاسلام و المسلمین موسی قربانی در مطلب تازه خود به موضوع استیضاح ناقص وزیر ورزش و جوانان پرداخته است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در یادداشت خود آورده است که برخی قضایا به جهت ماهیت خاصی که دارند یا در شرائط خاصی که هستند یا نباید شروع شوند ویا باید برای شروع آن حد اکثرِ تدبیر تمهید شود وگرنه در هر صورت برای کشور خسارت خواهد بود، حال اگر این قبیل امور ، به صورت ناشیانه آغاز شود خسارت و آبروریزی آن ده چندان خواهد بود.
مصادیقی که وی در نوشته خود به آن ها استناد می کند عبارتند از موضوع سوال از رئیس جمهور در مجلس هشتم و طرح آبرسانی به دریاچه ارومیه.
قربانی گفت:"طرح استیضاح به دلیل حد نصاب افتادن امضاها منتفی شد که با داد و فریاد نمایندگان به نشانه موافقت روبه رو شد و چیزی نگذشته بود که دوباره لاریجانی گفت: امضای مورد نیاز کسب شد و استیضاح مجددا در دستور کار قرار می گیرد. در پایان سخنرانی دومین موافق طرح استیضاح، یکباره رئیس مجلس اعلام کرد: به دلیل به حد نصاب نرسیدن امضاها، طرح استیضاح وزیر ورزش منتفی شده و از دستور کار خارج می‌شود که این سری نیز با فریاد نمایندگان همراه بود.عباسی که قهرمان جلسه استیضاح امروز بود در حالی با غرور صحن‌علنی را ترک کرد که نمایندگان باز با همان آش و کاسه از صفر کارهای خود را شروع کردند.
نماینده ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب خود می نویسد: خسارت آنچه اتفاق افتاد روشن است و نیاز به توضیح ندارد و هر چه موضوع بازتر شود آبرو ریزی آن بیشتر خواهد شد به گونه ای که رسانه ها طنز گونه با آن برخورد کردند و معلوم نیست چه اتفاقی در عرض یک هفته افتاد که اولویت استیضاح جای خودش را به مسائل دیگر داد.
برای خواندن متن کامل این مطلب، لطفا اینجا را کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نور IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    6 0
    آقايون مثل بچه هاي كلاس اولي برخورد مي كنند كه هر لحظه يه تصميمي مي گيرند و دوباره منصرف مي شوند. مردم از جناب آقاي لاريجاني انتظار دارند ايشان بi عنوان امين مردم پشت صحنه اين استيضاح را بررسي كنند. آيا واقعا مي شود ظرف چند دقيقه و بدون توضيح وزير مربوطه، قانع شد و امضا خود را از استیضاح وزیر پس گرفت.
  • یاسان IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    6 0
    این چیزی که در حال حاضر دیده میشه اینه که امور مملکت راه خودشو میره و مجلس هم بدون هیچ تاثیر خاصی وجود داره و قدرت تغییر این روند رو دارا نیست.