مدارس سمپاد از جمله مدارس خاصی هستند که خیلی از دانش آموزان مایلند در این مدارس تحصیل کنند

رضایی برای خبر آنلاین نوشته: "می خواستم بدانم آیا در سال جدید تحصیلی سهمیه مدارس سمپاد افزایش داشته است یا خیر؟"
علی فرهادی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش در این رابطه به خبر آنلاین گفت: امسال نسبت به سال گذشته ظرفیت مدارس سمپاد دوبرابر شده است البته فقط در مقطع دوم راهنمایی و دبیرستان.
واما نستوه معاون امور آموزشی و پژوهشی استعداد های درخشان در پاسخ به سوال مطرح شده این طور توضیح داد که:چون امسال نظام 3،3،6اجرا شده است بنابر این دیگر مقطع اول راهنمایی نداشتیم ودر پایه دوم راهنمایی جذب داشته ایم ودر کل کشور هم در پایه دبستان تنها سه مدرسه سمپاد داریم که شامل شهر های قم،تهران،وشاهرود است وامسال تعداد دانش آموزان در مقطع دبیرستان از900هزار به 107هزار رسیده و تعداد مدارس هم از 347به444مدرسه رسیده است وآزمون های وروردی این مدارس هم یک مرحله ای بوده اند .
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 249725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    1 0
    ممنون از پاسخ آقای فرهادی و بچه های محترم خبرآنلاین.
  • بدون نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    1 2
    در خصوص بکار گیری نیروهای قراردادی در بخش آموزش بدون اینکه مهارت و توانایی لازم را داشته باشند گزارشی تهیه بفرمایید و یا از وزیر محترم سئوال کنید آیا حاضرند فرزند خود را به کلاس درس معلمی قرار دادی با مدرک فوق دیپلم دام و طیور یا زنبور داری یا روابط عمومی بفرستند بدون اینکه دروس تربیتی یا روانشناسی لازم را گذرانده باشند؟ صرف گذراندن دوره توجیهی و ضمن خدمت 40 روزه ملاک عمل جهت فرستادن اینگونه نیروها به کلاس درس است؟
  • بدون نام IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    6 4
    این مساله باعث افت کیفیت این مدارس میشه. قرار بود دانش آموزان نخبه در این مدارس درس بخونن اما وقتی امسال تعداد مدارس بیشتر بشه معنیش این هست که تعداد دانش آموزان نخبه هم بیشتر شده (اون هم دو برابر)، چیزی که با منطق سازگار نیست.
  • یک فارغ التحصیل سمپاد IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    6 2
    افزایش کمیت!! و صد البته کاهش کیفیت!! مگه چند تا نخبه در کشور وجود داره که این همه مدرسه به اسم سمپاد تشکیل شده؟
  • حمید IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    7 1
    و البته خوب بود میفرمودن که کیفیت آموزشی این مدارس هم نصف شد و حتی کمتر . فرزندم به عنوان یکی از دانش آموزان این مدارس مشغول تحصیل میباشد و متاسفانه مدرسه فقط در جهت درآمد زایی پیشرفت میکند ، و هرسال از کیفیت تحصیل کاسته میشود .هر سال بر مبلغ شهریه مدرسه افزوده میشود اما از کیفیت تحصیلی خبری نیست .
  • حسین از میانه IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    3 3
    با سلام اگر همه مدارس مثل سابق یکی باشد و فرقی بین آنها نباشد نتیجه بهتری خواهد داد
  • مدرسه های بی سرایدار IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    2 0
    بابا فکری به حال ما بکنین سرایدارهای بلاتکلیف اخه مگه ما ادم نیستیم؟ جرا مشکل همه حل شد الا ماا آقاي حاجی بابایی بگو نیروی خدمتگزار میخای یا نه؟ دعوا که نداریم سر خواستن یا نخواستن یه کلمه فقط همین