فارس نوشت:

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر حل مشکلات اقتصادی و افزایش تولید ملی اظهار داشت: مقوله گرانی و اشتغال مهم‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری و مردم است،بنابراین دولت باید به فکر برطرف کردن این مشکل باشد که به نظر می‌رسد این مسئله قابل حل شدن است.
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: از آنجا که هنوز دارای درآمد ارزی قابل ملاحظه‌ای هستیم، می‌توان این درآمد را به عنوان پشتوانه تولیدات داخلی خود قرار دهیم. ما امروز مشکل نقدینگی نداریم و اگر دولت بتواند درآمدها را به سمت و سوی تولید هدایت کند، قطعاً با فعال شدن این بخش می‌تواند مشکل بیکاری را حل، تولید ملی را افزایش و تورم را مهار کند.
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس بیان داشت: متأسفانه در مدتی که درآمد ارزی‌ کشور به شدت بالا بود، یک بی‌بندوباری و ولنگاری در مصرف ارز پذیرفته شد و عملاً اجازه دادیم که این مشکل در اقتصاد ما حاکم شود. کشوری که در حال مبارزه با آمریکاست و جوانان آن جویای کار هستند و باید از لحاظ مسکن و لوازم زندگی تأمین شوند؛ باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری اصرار بر تولید ملی داشته باشد. هیچ لزومی ندارد که ارز ما با ولنگاری صرف واردات ماشین‌های گران‌قیمتی شود که مانور تجمل‌‌گرایی را در خیابان‌های جمهوری اسلامی ایران ایجاد می‌کند.
حسینیان اضافه کرد: دولت در این زمینه مقصر است و مجلس نیز در این ارتباط کوتاهی کرد، تا جایی که با ورود مقام معظم رهبری به این مقوله جلوی این اشتباه گرفته شد.  در سال گذشته مقدار قابل توجهی ارز برای واردات لوازم آرایش هزینه شده است.
وی در پایان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور قابل مهار کردن است، افزود: قطعاً هماهنگی بین قوای 3گانه می‌تواند رهنمود و آرمان‌های مقام معظم رهبری را به کمال برساند و سبب رشد و شکوفایی اقتصاد کشور شود.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    18 0
    ببخشید ایشان در این چند سال نماینده مجلس نبودند؟؟؟
  • طالقانی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
    14 0
    این آقا تاکنون در مجلس چشم بسته ازاحمدی نژاد حمایت می کردند.ظاهرا به تازگی چشمشان داره باز می شه!!!