توضیح ضروری: چند سطری که در ادامه می‌خوانید شوخی با اخبار است که در بخش طنز منتشر می شود!

اول

بعد از حضور رییس مجلس و رییس جمهور در اردوی تیم ملی و اظهارات جالب و بعضا قابل تامل طرفین در این دیدارهای صمیمانه، صف طویلی از مسئولان و چهره های مطرح کشور از صبح امروز برای حضور در اردو در حال رایزنی با کی روش هستند. گفته می شود رییس قوه قضائیه، رییس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور، کارگردان مجموعه خنده بازار، سیروس مقدم، عمو قناد، حسینی بای، اسفندیار رحیم مشایی، محسن رضایی، رییس کل بانک مرکزی، خاله شادونه، یک کارشناس مسائل خاورمیانه، مجری جدید برنامه هفت، رییس سازمان سینمایی کشور، حمیدرضا حاجی بابایی، غلامعلی حداد عادل، عمو فتیله ای ها، نادر طالب زاده، فرهاد عشوندی، نیکی کریمی، احمد نجفی، سعید حدادیان، سردار رویانیان، سردبیر خبرآنلاین، خسرو معتضد، علیرضا افتخاری، مسعود ده نمکی، حسین رضازاده، وحید یامین پور، هدیه تهرانی و...در این لیست قرار دارند.

 

بنابر شنیده های خبرنگار ما، صبح امروز و به صورت خیلی سرزده عزت الله ضرغامی همراه با 4 دوربین همراه به اردوی تیم ملی رفت. وی در این دیدار صمیمانه که در فضایی آکنده از صمیمیت برگزار شد ضمن ارائه امید و روحیه به اعضای تیم ملی چند عدد جوک که مسئولان کشور در جلسات خصوصی خود آنها را طرح کرده بودند، تعریف کرد که با استقبال شدید ملی پوشان همراه شد به طوریکه حال دو تن از مدافعان تیم ملی وخیم اعلام شده و به احتمال زیاد به خاطر پارگی روده، بازی فردا را از دست خواهند داد. ضرغامی از بچه های تیم ملی خواست که در زمین به فکر هیچ چیز نباشند جز پیروزی و رسانه ملی را نیز از خود بدانند.
 

همچنین شنیده می شود سردار رادان نیز شب گذشته به صورت ناگهانی و با استفاده از جدیدترین تجهیزات پلیس و برای سورپریزکردن بچه ها، به اردوی تیم ملی وارد شده و بعد از بیدار باش همه اعضای تیم ملی برای آنها آرزوی موفقیت کرده است. در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شده، برخی از بازیکنان نامه هایی را به رادان دادند که او هم قول مساعد حل مشکلات را داده است.
 

شنیده می شود بچه های تیم ملی بعد از این حضور سرزده تا صبح خوابشان نبرده و امروز در هنگام دیدار سرزده ضرغامی کمی بی حال بوده اند که به دستور ضرغامی قرار شد در بخش های خبری امروز و فردا، تصاویر آرشیوی از بازیکنان پخش شود.
 

همچنین نیکی کریمی در دیدار با ملی پوشان از آمادگی خود برای ساخت مستندی از زندگی همه بازیکنان خبر داده و گفته: من هم چون سالها در رشته تنیس به صورت حرفه ای کار کردم، عاشق فوتبال هستم و امیدوارم شما برنده شوید و پروژه ما در فدراسیون فوتبال به خوبی و خوشی انجام شود. در این دیدار بسیاری از ملی پوشان با نیکی کریمی عکس یادگاری گرفتند که قرار است به زودی به صورت پوستر از سوی وزارت ورزش و جوانان در تیراژ بالا منتشر و در کشور توزیع شود. هدف از انتشار این پوسترها، تزریق روحیه امید بین جوانان عنوان شده است. مدیر امور برنامه ریزی جوانان دم بخت وزارت ورزش در این باره به خبرنگار بیست و سی گفت: این پوسترها در بهترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیار جوانان کل کشور قرار خواهد گرفت تا علاوه بر خودباوری ملی و کنارزدن فرهنگ غرب، روحیه جوانان در رسیدن به مدارج بالا را تحریک کند.

 

خسرو معتضد نیز عصر دیروز به طور اتفاقی در دیدار با فوتبالیست ها ضمن بررسی تاریخ فوتبال در کره، به رمزگشایی از شخصیت های کارتون فوتبالیست ها پرداخت و گفت: کاگرو نماد قدرت طلبی در فوتبال شرق است که وام گرفته از غرب است. در عوض سوباسا که در تاریخ مشرق زمین بویژه بعد از حفر چاه های نفت در جنوب کشور در زمان رضاخان، یک اسطوره مردمی شناخته می شود، نماد جوانمردی در فوتبال حرفه ای است. فوتبال حرفه ای هم بعد از سفر صمصام خان به بریتانیای کبیر حرفه ای شد او در آنجا دو زن گرفت که هر دو را طلاق داد و بدون زن به ایران بازگشت و با اقدس خاتون سالهای سال زندگی خوب و خوشی را ادامه داد. وی همچنین بعد از 48 دقیقه تفسیر تاریخ فوتبال در 24 دقیقه یک خاطره از دوران کودکی خود یادکرد: در زمان ممدلی خان قاجار من خودم یادم هست، تیم نصرت آب منگل در زمین اجاره کارخانه برق با بچه های اسی سگ دست مسابقه دادند که بازی به خاطر حضور دختری که همه می دانستند دوست اسی خان است، به هم خورد و با دعوا و چاقوکشی ناموسی نیمه تمام ماند...بعدها این دختر در دفتر فرح، منشی مخصوص شد.

 

نادر طالب زاده نیز پس از حضور در اردوی تیم ملی و اعلام آمادگی سیلوستر استالونه و نیکول کیدمن برای حضور در ایران و کمک به ترویج اسلام، در گفتگو با خبرنگاران از ساخت 48 برنامه ویژه «راز» در خصوص سلطه جهانی از دروازه فوتبال خبر داد و گفت: باید روی این موضوع به شکل ویژه کار کنیم که من خودم قبول زحمت می کنم و این بار را بر می دارم. وی از پیچیدگی های فوتبال امروز در دنیا خبر داد و هشداد داد: باید مراقب باشیم که دشمن در حال نفوذ به زمین های فوتبال ما هم هست و در این راه از تاکتیک های متعددی استفاده خواهد کرد که در برنامه های آتی خودم با حضور کارشناسان نخبه و فعال در این حوزه استراتژیک سخن خواهم گفت.

 ***

چند دقیقه پیش، یک کارشناس مسائل خاورمیانه به خبرنگار ما گفت: اطلاع موثق دارم که کی روش در حال قهر از تیم ملی است و به یکی از دستیارانش گفته: این چه وضعشه! در یک هفته گذشته تنها دو روز تمرین کردیم! همه اش مهمان داری کردیم!...

 

دوم

خبر: زمینه های توزیع و فروش کتاب های ناشران ایرانی در کشورهای دیگر در شصت وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت بررسی شد.
شرح: شکر خدا که بعد از 64 دوره برگزاری نمایشگاه و سالهای متمادی حضور در این رویداد فرهنگی، این نکته مهم با همت دوستان «بررسی» شد. انشاء الله به همت مسئولان فرهنگی تا دوره صدم این اتفاقات می افتد:
- بررسی چگونگی انتشار کتاب خوب و مفید
- بررسی چگونگی برگزاری یک نمایشگاه فنی در مقیاس فرانکفورت
- بررسی زمینه های نشر الکترونیک در نشر چاپی  
- بررسی چگونگی استفاده از کارت خوان های کتاب دوست
- بررسی راه های برون رفت از تیراژ پایین
- بررسی افزایش سرانه مطالعه
- بررسی کیفیت طراحی جلد کتاب های کودک
 

و...کلی بررسی دیگر که در حال کار کارشناسی برای شناسایی و انجام است. در خصوص عملیاتی شدن این بررسی ها، خبری در دست نیست!

 

 

 

 

محسن حدادی 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    19 3
    عالی.
  • ثمین IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    3 1
    با قسمت معتضدش حااال کردم
  • سامی IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    0 0
    عالی بود آقا عالی