همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب به بجنورد هیات دولت جلسه خود را در این استان برگزار کرد.

آنگونه که خبرگزاری ایرنا گزارش کرده است همزمان با آخرین روز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی، جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهوری در مرکز این استان دقایقی پیش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
اعضای هیات دولت شامل وزرا، معاونان و مشاوران رییس جمهوری در این جلسه به ریاست ˈمحمدرضا رحیمیˈ ضمن بررسی مسایل و مشکلات استان خراسانی و مرور روند پیشرفت مصوباتی که در سفرهای قبلی هیات دولت به خراسان جنوبی به تصویب رسیده است، مصوبات جدیدی را برای پیشرفت و آبادانی بیشتر این استان تصویب خواهند کرد.
همچنین حجت الاسلام و المسلمین حجازی جانشین رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین ایروانی معاون دفتر مقام معظم رهبری در این جلسه حضور دارند.
اعضای هیات دولت از ابتدای فعالیت دولت نهم تاکنون، سه بار در قالب سفرهای استانی رییس جمهوری به خراسان شمالی سفر کرده اند.
خبرگزاری دولت نوشته است: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری به دلیل همزمان بودن سفر هیات دولت به خراسان شمالی با اجلاس سران اکو در جمهوری آذربایجان و نیز نخستین اجلاس سران مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی در کویت در جلسه امروز هیات دولت در بجنورد حضور ندارد.
سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی که از روز چهارشنبه هفته گذشته به استان خراسان شمالی آغاز شده است، امروز پس از دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در بجنورد به پایان خواهد رسید.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =