فارس نوشت:

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: پرونده حادثه خیابان مدنی بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی به دادگاه می‌رود.
فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه در خیابان مدنی اظهار داشت: متهم این پرونده تحت قرار بازداشت موقت است و بازجویی‌ها از وی همچنان ادامه دارد.
وی درباره زمان ارسال پرونده به دادگاه گفت: باید پزشکی قانونی نظر خود را درباره این پرونده اعلام کند و تحقیقات به پایان برسد، بعد از آن پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.
متهم این حادثه که حسین نام دارد، 23 ساله و بیکار است؛ او ظهر روز دوشنبه در خیابان شهید مدنی تهران و در اقدامی جنون‌آمیز، 12 شهروند تهرانی را با استفاده از چاقو مورد حمله قرار داده و آنها را مجروح کرده بود.
یکی از این مجروحان بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.
روز گذشته هم متهم به همراه بازپرس شهریاری و تعدادی از مأموران پلیس به محل وقوع حادثه رفتند تا متهم نحوه وقوع جنایت را بازسازی کند اما به دلیل ازدحام بالای جمعیت این کار عملی نشد و به زمان دیگری موکول شد.
همچنین عصر روز گذشته متهم برای انجام تست اعتیاد و مصاحبه روانپزشکی به مرکز پزشکی قانونی منتقل و تست‌های لازم از وی گرفته شد.
محمد قدیرزاده مدیر کل حوزه ریاست پزشکی قانونی در این‌باره به فارس گفت: علاوه بر تست اعتیاد نمونه خون و ادرار وی نیز گرفته شد که برای انجام آزمایش‌های تکمیلی از نظر امکان مصرف دارو و مواد البته اگر این مواد هنوز در خون وی باقیمانده باشد به مرکز آزمایشگاهی پزشکی قانونی در کهرپزک فرستاده می‌شود و جواب این آزمایش‌ها تا چند روز آینده آماده می‌شود و تا آن زمان نمی‌توان در مورد مصرف مواد و دارو توسط این فرد اظهارنظر کرد.
قدیرزاده ادامه داد: مصاحبه بررسی روانپزشکی نیز از این فرد گرفته شد که نتیجه این مصاحبه نیز بعد از بررسی نهایی آن در کمیسیون روانپزشکی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.
مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی اضافه کرد: هنوز هیچ اظهارنظری درباره اینکه این فرد ضارب تحت تأثیر مصرف مواد مخدر یا روانگردان بوده یا اختلال روانی داشته است نمی‌توان داشت. سخنان افرادی که در این زمینه اظهارنظر کرده‌اند، به هیچ عنوان از سوی سازمان پزشکی قانون تأیید نمی‌شود و تا زمانی که نتیجه آزمایش‌ها و بررسی‌ها مشخص نشده سازمان پزشکی قانونی در این مورد اعلام‌نظر نمی‌کند.
وی گفت: سعی می‌کنیم تا هفته آینده نتیجه این آزمایش‌ها و بررسی‌های کارشناسی را به بازپرس پرونده اعلام کنیم.
4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    4 0
    حالاچه فرقي ميكنه مگه معتاد نباشه اون ادم كه كشته شده، زنده ميشه؟
  • چوپان IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
    10 0
    حالا هی برید بگید امریکاییها وحشین..مملکت خودمون بدتر از تگزاس شده...یه فکری به حاله مملکته خودمون بکنیم دیگه امنیت معنی نداره جرم و جنایت روز به روز داره زیاد میشه
  • امین IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    1 2
    امیدوارم حقوق متهم رعایت شه و از توحش دوری شود
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۷
    5 0
    بریددنبال مسببین پنهان این جرایم رومحاکمه کنید که مسبب اینهمه فشار روحی روانی وذهنی برروی خصوصاقشرجوان هستندبالاخره هرکس آستانه تحملی داره یه جایی سربازمی کنه ومی ترکه یه نفربااعتیادیه نفرباچاقو قمه یه نفرباخودکشی خودسوزی بابامشکلات اشتغال مخصوصا قشرحوان روحل کنید نه درامدزیرخط فقر مجبورباشه برای امرارمعاش ازساعت5صبح تا11شب با2شغل نتونه امرارمعاش کنه مشکل بیکاری بیکاری بیکاری بیکاری بیکاری نداشتن شغل انسان رو ازمسیرعادی خارج می کنه