خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران شش راهبرد دشمنان تا زمان انتخابات را برشمرد.

سیداحمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری تحریم های اخیر اتحادیه اروپایی علیه ملت ایران، اظهار داشت: بسیاری از این تحریم ها شعاری است ولی نفس آنها انتقام از یک ملت است که چرا انقلاب کردید؟ چرا دست غارتگر را قطع کردید؟ چرا در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستاده اید؟
اهم سخنان خطیب جمعه این هفته تهران در ادامه به نقل از ایرنا می‌آید:
  • اتحادیه اروپا نباید مدعی استقلال از آمریکا باشد. کشورهای اروپایی با این تحریم ها پرونده خود را نزد ملت ایران سیاه تر می کنند زیرا ملت ایران می دانند که این میراژهای فرانسوی بود که مناطق مسکونی را در طول سال های جنگ تحمیلی بمباران می کرد.
  • ملت ایران به یاد دارند که این بمب های شیمیایی دولت آلمان بود که بسیاری از عزیزان ما را به شهادت رساند و بسیاری از جانبازان عزیز ما نیز اثر این جنایات آلمان را با خود دارند.
  • اعطای جایزه نوبل به اتحادیه اروپا را خنده دار است. به این بهانه جایزه صلح نوبل را به این اتحادیه داده اند که در طول شش دهه گذشته در هیچ جنگی شرکت نداشته که البته این دروغی بزرگ است؛ آیا اتحادیه اروپا در جنگ با صدام وارد نشد؟ آیا در اشغال عراق و افغانستان وارد نشد؟ و آیا اروپاییان هزاران انسان را در الجزایر نکشتند؟
  • به نظر می رسد دشمنان تا زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده راهبردهایی شش گانه در نظر دارند که بنده به عنوان هشدار آنها را می گویم.
  • «تشدید فشارها تا زمان انتخابات» نخستین راهبرد دشمنان در برابر ملت ایران است. می خواهند تا انتخابات آنچه که می توانند بر فشارها بیافزایند تا بر انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تاثیرگذار باشند تا به امید ناکامشان در تغییر ساختار حکومت دست یابند. من به دشمنان خارجی و دوستان آنها در داخل می گویم که هواداری مردم از نظام سیاسی نیست که بتوانند با بازی های سیاسی مردم را از نظام جدا کنند بلکه اعتقادی است و به فضل خداوند کم شدنی نیست.
  • «بحرانی جلوه دادن شرایط کشور» راهبرد دوم دشمنان تا زمان انتخابات است. در هفته‌های گذشته برخی از سیاسیون با واژه هایی نظیر سرشکستگی سیاسی، وارونگی سیاسی، بی هنجاری سیاسی قصد دارند وانمود کنند کشور بحرانی است به فضل خداوند می گویم در کشور مشکل هست ولی بحران وجود ندارد. اگر به راستی بدنبال بحران هستید باید به کشورهای اروپایی یک سری بزنید.
  • راهبرد سوم دشمنان تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری «القای یاس و ناامیدی بخصوص بین جوانان» است. دشمنان می خواهند این گونه القا کنند که از این گردنه نمی توانیم بگذریم اما ملت ما گردنه‌های سخت تری را پشت سر گذاشته است وهمان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگری در برابر دشمن احساس قدرت می کند و این احساس متکی به واقعیات است.
  • «فضا سازی ناحق پیش از فرا رسیدن انتخابات» چهارمین راهبرد دشمنان در برابر ملت ایران تا زمان انتخابات ریاست جمهوری است. پیش از فرارسیدن انتخابات 88 برخی زمزمه تقلب در انتخابات را سر دادند ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی اول فروردین سال 88 هشدار دادند که این موضوع توطئه است که تحقق یافت.
  • همان جریانی که شعار انتخابات آزاد را سر می داد بدنبال آن است که بگوید انتخابات قبلی آزاد نبود. اگر در انتخابات آتی نامزد این جریان پیروز شود، می گویند انتخابات آزاد بود ولی اگر مردم به نامزد آنها رای ندهند، می گویند انتخابات آزاد نیست؛ انتخاباتی از نظر آنها آزاد است که نام نامزدهای آنها از صندوق بیرون بیاید. آن کسانی که به سمت التهاب آفرینی می روند همان کسانی هستند که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است. در طول 33 سال گذشته انتخابات سالم و آزاد بوده، هست و خواهد بود. شعارهای مطرح شده از سوی این دسته از افراد را برای فضا سازی و التهاب آفرینی در کشور است.
  • راهبرد پنجم دشمنان «القای اعمال تحریم ها به دلیل فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان» است. می خواهند این گونه وانمود کنند که اگر ما از فعالیت‌های هسته ای دست برداریم، مساله تمام می شود در حالی که این تحریم ها از سال 59 شروع شد که در آن زمان اساسا ایران فعالیت هسته ای نداشت.
  • راهبرد ششم این موضوع است که دشمنان بدنبال این هستند که وانمود کنند ایران میز مذاکره را ترک کرده است. جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکرده است. انتشار شایعات و دروغ یکی از راهبردهای دشمن پیش از انتخابات است و می گویند ایران میز مذاکره را ترک کرده است در حالی که ما هیچ وقت میز مذاکره را ترک نکرده ایم. شما میز مذاکره ای می خواهید که خروجی آن تسلیم ملت ایران باشد اما این آرزو را به گور خواهید برد.
  • همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند شما کوچک تر از آن هستید که ملت مبارز، بصیر و مقاوم ایران را به زانو در آورید.
  • انصافا رهبر معظم انقلاب اسلامی رهنمودهایی جدیدی در عرصه های مختلف از توطئه های دشمنان و از تسلیم ناپذیری ملت ایران در برابر این توطئه ها ارایه کردند و درباره مساله انتخابات مطالب مهمی فرمودند.
  • مهم ترین بخش از فرمایشات رهبر فرزانه نقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی را درمورد «سبک زندگی» است. نخبگان حوزوی، دانشگاهی و عموم مردم لبیک بگویند تا نماد اسلامی شدن سبک زندگی مشخص شود؛ امیدوارم همه مخاطبین سخنان رهبری نگذارند این رهنمودها زمین بماند.
  • از شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر می‌کنم که در راستای تولید نسل و افزایش زاد و ولد مشوق هایی را اعلام کرد. باید چند برابر مشوق هایی که در گذشته برای کاهش زاد و ولد تصویب شده بود، مشوق هایی در نظر گرفته شود تا تکثیر نسل که یک ضرورت است، افزایش یابد.
  • پخش برنامه های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با دستور مستقیم اتحادیه اروپایی از ماهواره یوتل ست قطع شده است. اتحادیه اروپا وقتی که دید در دنیا آبرویش رفته، این موضوع را تکذیب کرد در حالی که آنها دستور دادند.
  • هدف اتحادیه اروپا از قطع پخش برنامه های برون مرزی صدا و سیما چه بوده است؟ به پیامبر عظیم الشان اسلام توهین می کنید می گویید آزادی بیان، کاریکاتورهای موهن از پیامبر اعظم می کشید می گویید آزادی بیان اما تحمل چند شبکه مستقلی را که حقایق را می گویند، ندارید.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    خداوند این نخبه ی سیاسی و دینی رو واسمون حفظ کنه. واقعا که حرفه حق رو میزنه. لبیک
  • بدون نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    واقعا هر چی میگذره من به دیکتاتوری بودن غرب و عدم آزادی در غرب بیشتر پی میبرم. اینکه مقدسات مسلمونا رو مسخره کنی بعد بگن این آزادیه ولی هیچ کس حق نداره در مورد هولوکاست و 11 سپتامبر و داروینیسم و ... حرفی بزنه
    • shahab IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
      85 1
      هولوکاست قبول اما در باره 11 سپتامبر بر ضد دولت هم فیلم سینمایی اکران شده هم دهها مستند آزاد و قانونی پخش شده و مستند مایکل مور از طرف جشنواره های مختلف جایزه گرفته بر پرده سینما اکران شده و صدا و سیما هم پخشش کرده ، این دیکتاتوریه ؟؟
  • سید IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    321 5
    انتخابات آزاد باید باشد. شما یا هرکس دیگری ، هر تفسیر دوست داشته باشید بکنید .
  • بدون نام EU ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    64 3
    چرا وزارت اطلاعات که اینقدر قوی است و تمام حرکات دشمنان را رصد می کند. فعالیت تیم تروریست اقتصادی را رصد و خنثی نمی کند. خواهشمندیم برای تداوم انقلاب کنترل اقتصاد را به دست بگیرید
  • حاتمی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    17 0
    مهمترین برنامه باید بجای دعوای جناحی اتحاد برا حل مشکلات اقتصادی تورم وگرونی باشه