درپی اعتراض یکی ازخوانندگان از مزاحمت های خودرو ها در پارکینک مقابل منزلش با دفترخدمات شهری ناحیه یک منطقه هشت تماس گرفیم. صفری رئیس دفتر مدیرخدمات شهری گفت:«شورایاری محل از ما خواست تا این زمین رابرای اهالی باز کنیم»

یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« من هنوز از رو نرفته ام با وجودی که به مشکلات قبلی ام رسیدگی نشده باز هم به این روش امیدوارم و این مشکل محله ام را مطرح میکنم . منطقه 8 نارمک -دردشت -کوچه شهید ثابتی - انتهای کوچه زمین خالی کنار منزل مسکونی تبدیل شده به انبار و پارکینگ و دپوی طرح فاضلاب که در همه محله ها مشغول کارند ولی سختیها و آلودگی هوایی و صدایی آن را بیش از 40 روز است که ما ساکنین اطراف این زمین کوچک خاکی تحمل میکنیم و تنها یک جواب میشنویم : شهرداری اجازه داده و به شما ساکنین ربطی ندارد . ممنون از شهرداری منطقه 8 که سالها از تمیز کردن و یا تبدیل به فضای سبز کردن این زمین به بهانه اجازه نداشتن از مالک طفره رفت ولی حالا با کدام اجازه به سازمان فاضلاب شهری اجازه سلب آرامش ما را داده خودش هم نمیداند.»
صفری رئیس دفتر مدیرخدمات شهری شهرداری ناحیه یک منطقه هشت تهران در پاسخ به این مخاطب گفت:« درابتدا شهرداری مانع از استفاده از این زمین شد. اما شورا یاری محل وآقای جوانمردی (شورا یارمحل) طی نامه ای ازشهرداری خواست تا این زمین را برای استفاده اهالی باز کند تا اهالی بتوانند خودرو هایشان را داخل این محوطه پارک کنند. لازم به ذکر است نامه درخواست شورا یاری برای باز کردن این زمین درشهرداری ناحیه یک منطقه 8 نیز موجود است.»
او ادامه داد:«البته دراین مدت شکایتی نیزازسوی یکی از اهالی محل و همسایگان این زمین بلا استفاده داشتیم. آنها به سر و صدای اتومبیل هایی که در این محل تردد می کنند معترض بودند. این فرد حتی به معاونت حقوقی منطقه ، حراست و بازرسی نیزشکایت کرده بود ولی شکایت ایشان نتیجه ای را درپی نداشت.»
صفری درباره مالک این زمین نیز گفت:«این زمین بلاصاحب است و به شهرداری و اشخاص حقیقی و یا حقوقی نیز تعلق ندارد.» وی ادامه داد:« شهرداری ناحیه یک همواره نسبت به نظافت و پاکیزگی این محل کوشا بوده است. درگذشته در این محل نخاله های ساختمانی انباشته می شد ولی اکنون محل را پاکسازی کرده ایم. اگرشهروندان اشکالی در پاکیزه سازی محل می بینند می تواند مشکل را به دفترخدمات شهری شهردار ناحیه یک، منطقه هشت اطلاع دهند تا نسبت به نظافت آن اقدام کنیم.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهم DE ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
    1 0
    در میدان چیذر کوی عسگری شهرداری یک پارک کوچک در میان خانه مردم را تخریب کرده تا پارکینگ مکانیزه 14 طبقه بسازد. خواهشا خبرنگارتان بیاید مووضوع را بررسی کند. 6 ماه پیش این پارک تخریب شد. مردم اعتراض کردند. روزنامه ها نوشتند. در شهر کانال 5 هم اعتراض مردم را پخش کرد. 6 ماه گذشته ولی مردم محل فقط خاک می خورند . نه پارک باقی ماند ونه هنوز پارکینگ احداث شده. خواسته مردم هم از نظر شهرداری بی ارزش است. مگر می شود در محلی که در چهارطرفش خانه مسکونی است پارکینگ 14 طبقه زد؟ ترا بخدا به این موضوع در منطقه یک رسیدگی کنید و شهرداری هم به دروغ نگوید شورایاری موافق است چون آنها هم کتبا مخالفت کرده اند. اما مرغ شهرداری یک پا دارد.ممنون از خبرآنلاین