در این مجموعه‌ها که به زبان فارسیدوبله شده، آنتونی رابینز در فقط 30 روز زندگی از هم پاشیده افرادی را متحول می‌کند که هیچ امیدی به ادامه زندگی ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه ایرانیان موفق نرم افزار تندخوانی «تاتات» را روانه بازار کرده که با استقبال هم مواجه شده است. به اذعان تولیدکننده نرم افزار شامل بخش های مختلفی است؛ از جمله «آموزش گام به گام» که شامل 12 بخش است که شما می‌توانید هر جلسه را در یک روز تمرین کرده و و در 12 روز سرعت مطالعه و درک مطلب خود را حداقل 200 درصد افزایش دهید و به نتیجه فوق‌العاده عالی برسید.

هر جلسه شامل 3 بخش است: آزمون ابتدایی، تمرین، آزمون نهایی. در آزمون ابتدایی نرم افزار از شما یک تست سرعت مطالعه گرفته و بعد از تمرینات چشمی و ذهنی دوباره در بخش نهایی از شما تست دوباره سرعت می‌گیرد و تفاوت ایجاد شده را به صورت نمودار به شما نشان می‌دهد. تمرینات هر گام شامل تمرینات چشمی برای تقویت تمام 6 مجموعه ماهیچه‌های چشم طراحی شده‌اند که سرعت خواندن شما را بدون خستگی چشم افزایش می‌دهند و این تمرینات حوزه دید و توانایی دیدن کلمات با سرعت بالا را در شما به طرز فوق‌العاده جالبی افزایش می‌دهند. در این تمرینات شما خواندن بلاک‌های متنی را می‌آموزید و همان طور که چشمانتان قوی‌تر می‌شوند خواندن و درک کردن بلاک‌های متنی و به دنبال آن پاراگراف‌های کامل، آسان‌تر می‌شوند.

همچنین تمرینات «افزایش هوش چشمی» شامل تمرینات چون «بازی اعداد برای نشان دادن حوزه دید شماست. «مسیر یابی چشمی» که عضلات چشم، حوزه دید، تمرکز حواسِ شما را تقویت می‌کند. «کاهش مکث چشم» علت اصلی که زمان مطالعه چشم‌ها خسته شده و احساس خواب آلودگی به انسان دست می‌دهد این است که چشم خیلی زیاد (یک چهارم ثانیه و یا بیشتر) بر روی هر کلمه مکث کرده و این تمرین باعث افزایش سرعت خواندن و باعث کاهش مکث چشم می‌شود که بدین ترتیب دیگر موقع مطالعه خوابتان نمی‌گیرد.

تمرین‌های افزایش هوش و تمرکز نیز در این نرم افزار وجود دارد؛ این مجموعه تمرینات برای تقویت نیمکره سمت چپ و نیمکره سمت راست مغز طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند حافظه کوتاه مدت و بلند مدت و مخصوصاً تمرکز حواس شما افزایش یابد.

 

این موسسه همچنین «موفقیت و کامیابی در 30 روز با آنتونی رابینز» را در 6 لوح فشرده با دوبله فارسی روانه بازار کرده است. در این مجموعه‌ها آنتونی رابینز در فقط 30 روز زندگی از هم پاشیده افرادی را متحول می‌کند که هیچ امیدی به ادامه زندگی ندارند. کسانی که در طوفان حوادثِ زندگی گیر کرده‌اند و همه چیز را از دست رفته می‌بینند. آنتونی رابینز با مجموعه راهکار های منحصر به فرد خود قدم به قدم شرایط را به وضع مطلوب نزدیک‌تر می‌کند تا اینکه بعد از 30 روز زندگی این خانواده‌ها متحول و دگرگون می‌شود. به اعتقاد تولید کننده اثر، این مجموعه‌ مستند واقعی راه حل بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را بیان می‌کند و چون شیوه کار به صورت مستند است و دوربین لحظه به لحظه حوادث، اتفاقات و تغییرات را ضبط کرده است تاثیر فوق العاده ای بر بیننده می‌گذارد و هر کسی ارتباط خوبی با این برنامه برقرار می‌کند.
در قسمت اول موفقیت و کامیابی در 30 روز با آنتونی رابینز به زن و شوهری می پردازدکه درست در شب عروسی شان مرد خانواده در حال پریدن در استخر قطع نخاع می‌شود و باید تا آخر عمر بر روی ویلچر نشسته و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و همسر او به جای همسرش، پرستارش می‌شود و بعد از چند سال زندگی آنها به مرز جدایی رسیده است...درباره زن و شوهری می‌باشد که زن بسیار به شوهر خود بی اعتماد است و همسرش را مقصر همه بدبختی‌های خود می‌داند و مادر زن خانواده هم به طرز وحشتناکی در مسایل زناشویی این زوج دخالت می‌کند و زندگی‌شان در معرض نابودی است....قسمت ششم درباره خانواده ای است که پس از اینکه زن خانواده توانست در مسابقه ای جایزه بهترین خواننده را بگیرد از مسئولیت‌های زندگی شانه خالی کرده و همسرش نیز به او خیانت کرده و با زن‌های دیگر ارتباط برقرار کرده است و زندگی آنها به خاطر همین مسائل از هم پاشیده است.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این رمان و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =