۰ نفر
۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۰

مسئولان باشگاه چلسی امیدوارند با مبلغ 48 میلیون یورو ستاره کلمبیایی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که تیم فوتبال چلسی موفق شد فصل گذشته را با قهرمانی های ارزشمند به پایان ببرد و خاطرات خوشی را برای هوادارانش رقم بزند، اما جدایی دیدیه دروگبا از این تیم خیلی زود نگرانی هواداران برای وضعیت فصل آینده تیم محبوبشان را به همراه داشت. در ابتدا روبرتو دی متئو سرمربی آبی های لندن امیدوار بود تا با بازگشت فرناندو تورس به دوران اوج خود، جای خالی دروگبا در خط حمله احساس نشود اما رفته رفته و با آغاز مشکلات تیم چلسی در گلزنی، این مهاجم اسپانیایی نشان داد که هیچگاه نمی تواند دوران درخشانش در باشگاه لیورپول را در چلسی تکرار کند.
حالا مسئولان باشگاه چلسی در تلاشند تا رادامل فالکائو مهاجم آماده این روزهای اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند. به نظر می رسد رومن آبراموویچ مالک میلیاردر باشگاه چلسی مبلغ گزاف 48 میلیون یورو را برای این ستاره کلمبیایی کنار گذاشته تا در صورت جلب رضایت مسئولان باشگاه مادریدی این انتقال در فرصت نقل و انتقالات زمستانی صورت بگیرد.
باشگاه منچستر سیتی جدی ترین رقیب چلسی برای جذب این بازیکن به شمار می رود اما با توجه به کثرت مهاجمان در این تیم به نظر نمی رسد که این بازیکن تمایلی برای پیوستن به این تیم داشته باشد.
فالکائو در اولین فصل حضورش در باشگاه اتلتیکو مادرید موفق شد 36 گل را به ثمر برساند و از ارکان اصلی تیمش در راه قهرمانی لیگ اروپا بود،‌ همچنین او در سوپر کاپ اروپا مقابل چلسی هت تریک به یاد ماندنی ای را به نام خود ثبت کرد.
در حالی که سران باشگاه اتلتیکو مادرید همواره بر حفظ ستاره تیم خود تاکید زیادی داشته اند اما به نظر می رسد با توجه به مشکلات مالی اخیر این باشگاه چاره ای جز فروش این ستاره کلمبیایی نداشته باشند.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    32 26
    فالکانو بیا پرسپولیس
    • بدون نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      10 6
      خب پرسپوليس تيمه اه اه
  • حسين استقلالي IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
    8 9
    خب پرسپوليس تيمه مورينيو هم بياد شما تغيير نميكنين