۰ نفر
۸ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۰

سید محسن فرجادی

«غذا تمام شد» این جمله را رستوران ها بعد از تمام شدن ناهار و شام پشت شیشه نصب می کنند؛ جمله ای که مشتری گرسنه را کلافه می کند که حالا چکار کنم!؟
تغییر استانداران در آخرین سال دولت بی شباهت به این جمله نیست. استاندار جدیدی که تا پایان دوره مسئولیتش کمتر از 8 ماه فرصت دارد فقط به دو دلیل می تواند منصوب شود. این چند ماه باید بدون قول جدید بگذرد و فشاری به استاندار که پیگیری وعده‌ها، تلفن دفترش را آرام نمی کند نیاید چرا که این ها را استاندار قبلی گفته! یا اینکه دیگر کفگیر به ته دیگ خورده و دیگر هیچ خبری نیست. این دو مورد کافی است که استان چند ماهی تعطیل شود و ادارات و نهادها به تعطیلات و وقت گذرانی تا یک سال دیگر بپردازند تا مگر در بودجه سال 92 وضعیت بهتری داشته و بیشتر سر کار باشند.
در کنار این دو حدس بعضی هم می گویند دولت دارد خودش را برای برگزاری انتخابات آماده می کند؛ بعضی دیگر هم شاید بگویند این استانداران فقط برای 9 آینده منصوب نشده اند و در اصل استانداران دولت یازدهم هستند.
اگر اینطوری باشد صاحب رستوران دارد تدارک وعده بعدی پذیرایی را می بیند. 

تکمله:در تابستانی که گذشت استانداران 8 استان قم، خراسان شمالی، همدان، سیستان و بلوچستان، گیلان، کهکیلویه و بویر احمد، اردبیل و بوشهر تغییر کردند و در نخستین روزهای فصل پاییز با تغییر استاندار البرز، ادامه تغییرات در استانداری‌ها تکرار شد و پس از آن تغییرات به استان ایلام رسید و روز گذشته نیز با تغییر استاندار خراسان رضوی 11 استاندار تغییر کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    14 3
    جالبه
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    20 2
    اشتباه پشت سر هم تا كي آيا كشور و مديريت آن بايد فداي ندانم كاري شود تا كجا ؟در اين هشت ماه كه از عمر دولت گذشته تغيير استانداران بزرگترين خيانت به كشور و بعد استان مذكور است تغيير استاندار خراسان رضوي از اين قاعده مستثنا نبوده و نخواهد بود گاهي تغييرات مي تواند سازنده باشد بايد زمان و مكان آنرا بلد بود نه سليقه اي و چكشي دولت و شخص رئيس جمهور به دنبال چيست ؟
  • بدون نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    14 1
    كاملا درست حدس زده ايد مخصوصا دوتا اول خيلي به واقعيت نزيك است
  • amir IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    3 2
    ما كه از طنز ايشان چيزي دست گير مان نشد
  • amir IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    3 0
    گربه سبيلش را چرب ميكرد چون موش به سوراخش جاي نميرفت (از سايت خبر ياد گرفتيم)
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    10 0
    این تغییرات صرفا به خاطر مسئله انتخابات است. وگرنه دولت دلش به حال وضعیت پیشرفت آن استان نسوخته است. چرا که اگر دولت دلسوز بود الان این وضعیت اقتصادمان نبود
  • بدون نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    6 0
    پنجمین حدس وگمان را بنده اضافه کنم وآن بعد اقتصادی مساله و آوردن قیمت دلار به نرخ مرجع میباشد که با انتصاب این استانداران چون اینها معنی مرجع را نمیدانن تا مطالعهکنند و متوجه بشوند 9 ماه تمام شده است و دلار آمده است پایین مگه نه اسی ؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    0 0
    قزوين هم در راه است.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    0 0
    معمولا تا حالا بودجه سالانه با تاخیر به محلس می رسیده لذا شش ماهه اول سال 92 بابرنامه مشابه بودجه سال 91 اداره شود ودولت جدید بودجه شش ماهه دوم را به مجلس بدهد .تاهم نشان بدهیم ما میتوانیم وهم همگی اعم از دولت ومجلس بتوانند به امور انتخابات برسند
  • مملي IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    0 0
    در امور دولت دخالت نكنيد؟ نا گهان انفجار مي شود .