آمریکای لاتینی ها و اسپانیایی زبان های مقیم آمریکا همیشه یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین افراد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده اند.

براساس آخرین نظرسنجی ها که توسط وب سایت لاتینو دیسیژن به دست آمده 73 درصد از آمریکای لاتینی های مقیم آمریکا در انتخابات ششم نوامبر به باراک اوباما رای می دهند.
به گزارش خبرآنلاین به نقل از این وب سایت، این رای دهندگان هر روز که به ششم نوامبر نزدیک می شود هیجان زده تر می شوند. 45 درصد از این افراد که در نظر سنجی وب سایت لاتینودیسیژن شرکت کرده اند گفته اند که برای شرکت در این انتخابات بیشتز ار سال 2008 اشتیقا دارند. 84 درصد از لاتینی ها که در انتخابات سال 2008 رای داده اند تا کنون برای شرکت در انتخابات روز ششم نوامبر 2012 ثبت نام کرده اند. 87 درصد از رای دهندگان اسپانیایی زبان گفته اند که به طور قطع در انتخابات ششم نوامبر شرکت می کنند.
در این بین مشخص شده است که بسیاری از لاتینی ها فکر می کنند که رئیس جمهوری تاثیر اندکی بر بسیاری از مسائل جامعه دارد. با این همه 73 درصد از لاتینی ها در انتخابات به اوباما رأی می دهند. سهم باراک میت رامنی نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رای لاتینی ها فقط 21 درصد است.
26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام BE ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
    4 0
    باراک میت رامنی (در آخر متن) کاندیدای جدید است؟ یاد مطلب گل آقا در سال 1376 به خیر که فرموده بود به سید محمد ناطق شهری رأی میدهیم....