علی‌اکبر اشعری مدیر پروژه باغ کتاب با حضور در غرفه گروه رسانه‌ای خبر در نمایشگاه مطبوعات درباره تعامل رسانه‌ها با مدیران و سازمان‌ها سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، علی‌اکبر اشعری که در کارنامه خود ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی را دارد، در زمان تصدی‌اش بر این سمت ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشت و بر این باور است که رسانه‌ها مرکز تثبیت جامعه هستند.
اشعری با حضور در غرفه گروه رسانه‌ای خبر در نمایشگاه مطبوعات، گفت: «یکی از عواملی که می‌تواند جامعه را به هم پیوند بزند رسانه‌ها هستند، وقتی می‌گوییم جامعه منظور مسئولان و مردم است. به نظرم رسانه‌ها می‌توانند آینه‌ای برای مسئولان باشند تا از یک طرف مردم را ببینند و از طرف دیگر می‌توانند آینه‌ای برای اقدامات مسئولان در جامعه باشند.»
او یادآور شد: «طبیعی است اگر مسئولی بخواهد هوشمندانه رفتار کند از این ظرفیت می‌تواند استفاده کند.»
علی‌اکبر اشعری که بعد از کناره‌گیری از سمت ریاست کتابخانه ملی مدیریت پروژه باغ کتاب را پذیرفت، چندی پیش خبر از درخواست مجوز تاسیس خبرگزاری باغ کتاب را داد که طولی نکشید معاونت مطبوعاتی با این درخواست موافقت کرد.
او درباره پروژه باغ کتاب که سال گذشته پیشنهاد برگزاری نمایشگاه کتاب در آن داده شد، اما در نهایت به دلایلی رد شد، توضیح داد: «عملیات اجرایی نمای بخش شرقی باغ کتاب رو به اتمام است و محوطه‌سازی و نیز عملیات اجرایی بخش غربی هم شروع شده است.»


اشعری متذکر شد: «نمی‌گویم عملیات اجرایی باغ کتاب از برنامه زمان‌بندی جلوتر است، اما به دقت مراحل کار را کنترل می‌کنیم و فکر می‌کنم تا اسفندماه این پروژه به اتمام برسد.»
 

او همچنین توضیحات بیشتر درباره این پروژه را به 24 آبان همزمان با روز کتابخوانی موکول کرد و خبر داد در این روز با برگزاری نشست خبری با خبرنگاران، علاوه بر بازدید از این پروژه توضیحات کامل درباره آن ارائه می‌شود.
 

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =