پایگاه اطلاع رسانی مجلس نوشت:

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره پیگیری مرگ ستار بهشتی وبلاگ نویس در زندان، گفت: پیگیری مرگ این وبلاگ نویس به کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس واگذار شده است که ریاست آن بر عهده محمدرضا محسنی ثانی است. کمیسیون در طول چند روز گذشته پیگیر این موضوع از پلیس فتا بود. ساعت 14 امروز ( دوشنبه 22 آبان ماه) جلسه‌ای برای پیگیری این موضوع در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور مسئولان ناجا برگزار می‌شود.
بروجردی با بیان اینکه باید کار دقیقی درباره مرگ این وبلاگ نویس انجام شود، یادآور شد: طبق اطلاعات اولیه آثار ضرب و شتم در بدن این فرد دیده نشده است.
احمد توکلی در جلسه علنی دیروز صبح مجلس شورای اسلامی گفت: وبلاگ‌نویسی به نام ستار بهشتی ظاهرا به اتهام اهانت به مسئولان به دلیل فراخوان دادن در وبلاگ خویش بازداشت شده و در زندان جان باخت و چند روزی است رسانه‌های خارجی و دولت‌های غربی بر سر این مسئله غوغا به پا کرده‌اند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس افزود: چرا وزارت خارجه و دستگاه قضایی در خصوص این وبلاگ‌نویس توضیح نمی‌دهند، چرا که در زندان مرگی اتفاق افتاده و باید مسئولان پاسخ دهند و پاسخ‌شان نیز باید قانع‌کننده باشد. من به کمیسیون امنیت ملی مجلس توصیه می‌کنم که فعال شود و حقیقت را کشف کند.
/2929
کد خبر 257319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مگه مجبورید؟ IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    389 2
    خوب اینکه از اول معلوم بود ، چرا دیگه به آقا بروجردی و خودتون (با اون همه مشغله) زحمت اضافه دادید؟
  • خلیل IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    290 8
    با سلام و عرض معذرت من دیروز هم در مورد صحبت های آقای تائب که مصاحبه کرده بودند لینکی را گذاشتم و محبت کردید در سایت تون آوردید متاسفانه مردم این قبیل اظهار نظرها را نه تنها به راحتی نمی پذیرند بلکه احساس می کنند که مسئولان مملکتی آنها را آدمهایی با سطح فکر پایین فرض کرده و این حرفها را می زنند. یک نفر خلافی کرده و مطابق قانون رفته زندان. در زندان نفر دومی خلاف دیگری مرتکب شده و به هر دلیل بر فرض در اثر ندانم کاری موجب فوت یک نفر دیگرشده ، آیا بهتر نیست این قبیل افراد را به کیفر اعمالشان برسانیم همانظور که وبلاگ نویس را به اتهام درج مطالب خلاف واقع برای تحمل کیفر روانه زندان کرده ایم بخدا اینطوری افکار عمومی بیشتر قانع می شوند تا اینکه بیاییم بگوییم هیچگونه آثار جرح نبوده و .... فلان وبهمان.
  • سعید IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    211 3
    مسئولان کاری نکنند که خدای نکرده مردم به صحت حرفهایشان شک کند.
  • بدون نام EU ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    221 0
    بله آقای برادر شما حقیقت را می فرمایید بنده هم دعا می کنم خداوند دروغ گو را روسیاه کند و هم در این دنیا و هم در دنیای دیگر اجرش را بدهد.
  • ما خر نیستیم IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    162 0
    :-)))))))))))))))))
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    177 2
    آقای سعید : معذرت میخوام به فرض اینکه مردم به صحت حرف مسئولین شک کنند آنوقت مگه قرار است اتفاقی بیفته ؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    45 0
    من نظری ارسال کردم بدون توهین اما متاسفانه چاپ نشد. متاسفم برای خبرانلاین
  • بدون نام US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    15 1
    اصلا اين آقا نمرده بابا
  • عدالتخواه IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    16 0
    آخه چرا دروغ!!! دادستان اعلام کرده که در 5 نقطه بدن ایشان کبودی دیده شده !!!!!