فارس نوشت:

خلیل عمرانی از شاعران آئینی کشور پس از دو سکته مغزی از روز گذشته به کما رفت.
 

او اوایل هفته گذشته بر اثر سکته قلبی به بیمارستان قلب تهران منتقل و به صلاحدید پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت و باطری برای فعالیت بهتر در قلب او قرار گرفت.

پس از عمل قلب و قرار گرفتن باطری، پزشکان عمرانی تلاش مضاعفی برای فعالیت مجدد کلیه‌های این شاعر کرده و با دیالیز مداوا را ادامه دادند و عمرانی به بخش دیالیزی‌ها منتقل و در این بخش تحت درمان بود.

اما با وخامت حال و پس از گذران دو سکته مغزی خلیل عمرانی از شامگاه شنبه به کما رفته و هم‌اکنون وضعیت مناسبی ندارد.


 

یکی از شاگردان خلیل عمرانی با تایید این وضعیت اظهار داشت: «خلیل عمرانی شامگاه تاسوعای حسینی به دلیل دو سکته مغزی به کما رفته و همچنان در همان وضعیت بسر می‌برد.»

خلیل عمرانی شاعر، پژوهشگر، کارشناس ارشد ادبیات فارسی متولد 1343 بندر دیر بوشهر است در پست‌های مشاور وزیر آموزش و پرورش، مسئول آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فعالیت داشته است.

در کارنامه سیاسی خلیل عمرانی همچنین دو دوره کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دیر و کنگان دیده می‌شود.

از جمله آثار منتشر شده او می‌توان به «ترنم حضور»، «مروارید فراموش»، «ساعت به وقت شرعی دریا»، «گزینه ادبیات معاصر»، «دلمویه‌های بم» اشاره کرد.

او رئیس انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان کشور است.
 

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
    30 1
    خداوند شفایش دهد