جبهه حقوقی جدیدی علیه سامسونگ توسط کمپانی اریکسون با 24 مورد نقض ثبت اختراع گشوده شد.

داغ بودن کیس حقوقی باخت سامسونگ در برابر اپل در مورد نقض حق ثبت اختراع و پرداخت جریمه 1 میلیارد دلاری سامسونگ به اپل هنوز ادامه داشته که این بار سامسونگ از سوی شرکت سوئدی اریکسون متهم شد.
دادگاه تایلر در تگزاس شکایت اریکسون در 24 مورد نقض سخت افزاری و نرم افزاری را ثبت کرد. این دومین شکایت اریکسون از سامسونگ ظرف 6 سال اخیر است. جی اس ام، جی پی آر ای ، نسل سوم و استاندارد LTE از جمله استاداردهای نقض شده به گفته مدیر مالکیتهای معنوی اریکسون – قاسم الفلاحی -  توسط سامسونگ است.
همچنین به گفته الفلاحی قرارداد بین دو شرکت در سال 2011 در خصوص اختراعات و ابداعات به پایان رسیده و مذاکرات بین دو کمپانی نیز به نتیجه ای نرسیده است و این در حالی است که اریکسون بیش از 100 مورد موافقتنامه تجاری با سایر برندهای موبایل و ... امضا کرده و به اجرا رسانده است.
سامسونگ غیر مستقیم اعلام کرده اریکسون قصد گرفتن پول بیشتر دارد و اعلام کرده برای این موضوع خواهد جنگید.. همچنین میزان خسارت در شکایت تعیین نشده است و سامسونگ نیز گفته به هر نوع تقاضای غیر معقولی در این باره پاسخ نخواهد داد.
منبع: تک تو

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 260458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
    20 27
    دیگه خداییش دارن در حق سامسونگ نامردی میکنن.
    • بدون نام IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
      0 0
      برای چی اظهار نظر می کنی؟ اینها که گفته شد اختراعات اریکسون بود و دیگران ازش خریدند و این هم باید پول بدهد. حالا ببین در دادگاه باید پول بدهد یا نه! ایران که نیست
  • بدون نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    3 13
    دیدن فروشش عالیه خواستن از این نمد برای خودشون کلاهی دست و پا کنن!!!
  • بهروز IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
    12 0
    سامسونگ و تمامي شركتهاي كره اي و چيني اصولا كپي كار هستند