موسس اینستاگرم پس از انتشار خبری مبنی بر فروش عکس کاربران این سایت به شرکتهای تبلیغاتی، عصبانی شده و در وبلاگ خود نوشت این شرکت چنین کاری را نخواهد کرد.

کوین سیستروم موسس اینستاگرم در پاسخ به عصبانیت کاربرانی که متوجه شده اند قرار است تصاویر شان به فروش رود گفت کمپانی هرگز قصد چنین کاری را نداشته است. وی تاکید کرد که تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران نه به اشخاص و یا کمپانی های تبلیغاتی فروخته نخواهد شد.
بدنبال به روز رسانی بخش قوانین اینستاگرم در سایت رسانه ها اعلام کردند با terms & conditions  جدید کمپانی حق فروش تصاویر کاربران را به سایر کمپانی ها پیدا می کند.
کوین در وبلاگ خود نوشت: تفاسیر منتشره از سوی رسانه ها در مورد فروش تصاویر اشتباه است و ما هیچ برنامه ای برای فروش آن برای استفاده های تبلیغاتی هم نداریم و تنها بعد از به روز رسانی فکر می کنیم تجربه جدیدی برای تبلیغات ابداعی خودشان پیدا کنیم.  وی گفت بعد از حذف زبان ها در بخش قوانین و مقررات برخی فکر کرده اند قرار است چنین چیزی رخ دهد در حالی که صحیح نیست و این اشتباه از جانب ما بوده که زبانها را حذف کرده ایم و کاربران مطمئن باشند که عکسهایشان متعلق به خوذشان خواهد بود.
بسیاری از کاربران بعد از شنیدن این خبر اکانت های خود و تصاویر روی آنرا پاک کرده اند.
جیسون پولاک فیلمساز روی توئیتر خود خطاب به کوین نشوت چرا ما باید با قوانین و مقررات جدید شما آرامش داشته باشیم و احساس بدی به ما دست ندهد؟
موسسه تحقیقاتی pew می گوید نیمی از کاربران اینترنت تصاویر خود را روی اینترنت گذاشته اندو اگر قرار باشد هر کمپانی شبیه اینستاگرم بخواهد آنرا به اشتراک گذارد چه اتفاقی خواهد افتاد.
اینستاگرم سایت به اشتراک گذاری تصاویرکاربران (اغلب بوسیله موبایل و تبلت و اسمارتفون) است که در سال 2010 ایجاد شده و در 16 ژانویه 2012  فیس بوک با پرداخت 715 میلیون دلار آنرا جزیی از خود کرد.
 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    2 2
    حالا این اینستا گرم چی هست؟ میشه توضیح بیشتری بدین
    • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
      4 1
      دو خط آخر رو بخونی توضیح نوشته
    • sam IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
      4 1
      اینستگرم یک سایت اجتماعی برای به اشتراک گزاری عکس هست.که به صورت اپلیکیشن از طریق موبایل یا تبلت قابل استفاده و اخیرا با ایجاد یک وب سایت برای همگان قابل دسترسی است.البته اگه فیلتر نباشد.