به نظر کریستیانو قرار نیست پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال در پایان فصل را بپذیرد .

به گزارش خبرآنلاین: ستاره پرتغالی تصمیم گرفته تا دو سال باقیمانده از قراردادش در رئال بماند و بلافاصله از این باشگاه جدا شود . " آس" در گزارش ویژه ای نوشته است که کریستیانو در روز 12 شهریور و پس از بازی با گرانادا اعلام کرد از شرایطش ناراضی است و به نظر نمی رسد که این وضع عوض شده باشد .
در حقیقت کریستیانو معتقد است که رئال هیچ کاری نکرده تا او را از ناراحتی بیرون کند ، به جز پیشنهاد پول بیشتر . در حقیقت او می خواهد رئال بفهمد که مشکلش مسئله پول نیست . مشکل او در حقیقت به مسائل احساسی مربوط است . در حقیقت این بازیکن به باشگاه اعلام کرده که پول بیشتر نمی خواهد و مشکلش با افزایش دستمزد حل نخواهد شد . به همین خاطر است که او می خواهد پیشنهاد افزایش دستمزدش که در تابستان آینده از سوی رئال به دستش می رسد را رد کند .
کریستیانو انتظار داشت که پس از اعلام ناراحتی ، رئال مادرید واکنشی نشان دهد تا از او حمایت کند و پشتوانه رسانه ای باشگاه پشت او باشد چرا که این ستاره اعتقاد دارد از زمان حضور در اسپانیا ، لطمات زیادی به وجهه اش وارد شده و شانس هایش برای رسیدن به توپ طلا به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است . آن هم در حالی که در سه سال و نیم حضور در رئال توانسته 169 گل به ثمر برساند . نزدیک به سه ماه پس از ابراز ناراحتی ، وضعیت همان وضعیت قبلی است و هیچ چیز عوض نشده است .
باشگاه البته امیدوار است که بتواند او را با افزایش دستمزدش اغوا کند . رئال می خواهد قرارداد جدیدی را تا 2018 با این ستاره امضا کند و دستمزدش را از سالانه 10 میلیون یورو به سالانه 15 میلیون یورو برساند . از طرفی رئال به هیچ وجه به پیشنهادات در مورد فروش این ستاره گوش نخواهد داد .
البته طبیعتا در صورتی که کریستیانو رسما اعلام کند قرار نیست قراردادش را تمدید کند ، باشگاه به فکر راه چاره خواهد بود و در این باره که به پیشنهاداتش فکر کند یا اجازه رفتن وی در سال 2015 به طور رایگان را بدهد ، تصمیم گیری می کند . در صورت پذیرش گزینه اول ، پی اس جی باشگاهی است که بهترین جایگاه را برای به خدمت گرفتن رونالدو دارد . در روز 28 آذر ، شیخ سعود بن عبدالحرمان الثانی ، دبیر کل کمیته المپیک قطر و مرد دست راست مالک باشگاه فرانسوی به کانال پلاس گفته بود :« کریستیانو و مورینیو جزء اهداف پاریسن ژرمن هستند .»
در صورتی که قرار باشد رونالدو تا پایان قراردادش در رئال بماند بی تردید یونایتد اولین گزینه او خواهد بود . کریستیانو در اولدترافورد به عنوان یک اسطوره شناخته می شود . در حقیقت الکس فرگوسن همیشه از او به نیکی یاد کرده و در مورد قرعه کشی چمپیونزلیگ گفته بود :«یک استقبال شایسته در اولدترافورد در انتظار اوست . »اورا نیز گفته بود :« با کریستیانو در تماس هستم . دلمان برای حضورش در یونایتد تنگ شده است . او در رئال عالی کار کرده و رکوردهای زیادی را شکسته است اما احترامی که لایقش است را کسب نکرده است .»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    52 26
    راه آهن شهر ری می خوادش . داره به پیشنهادش فکر می کنه.
  • 4*7 EU ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    25 49
    رونالدوی مجیدی اره والا اره
  • مهراد IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    76 15
    من شکی ندارم که مسی بازیکن بزرگیه اما... تلاش و اراده رونالدو قابل ستایش هست . رونالدو سزاش خیلی بیشتر از ایناست آمار 169 گل در 169 بازی اونم تو تیمی مثل رئال مادرید شوخی نیست . یک روز قدرشو رئالیها میفهمن که دیره...