ارائه کنندگان اینترنت پر سرعت در هند طبق قوانین جدید در صورت تخلف علیه کاربران، جریمه های سنگین می شوند.

اداره رگولاتوری هند در مصوبه جدید اعلام کرد به ازای هر گزارش غلط به رگولاتوری و شکایت کاربر از سرویس دهندگان اینترنت که ثبت در پرونده شود، متخلف باید 1 میلیون روپیه (معادل 18288 دلار / معادل 54 میلیون و هشتصد و شصت  و چهار هزار تومان با دلار 3000 تومان) جریمه بپردازد.
اداره TRAI یا Telecom Regulatory Authority of India  قوانین و جریمه های جدید برای شرکتهای اینترنتی محلی وضع کرده تا کیفیت خدمات خود را به کاربران بهتر کرده و گزارشات غلط به رگولاتوری ارسال نکنند.
بدون تعصب و بدون در نظر گرفتن آیین نامه شرکتی، سرویس دهندگان باید کاربران را در درجه اول قرار داده و اگر خطا کنند باید 18288 دلار جریمه پرداخت کند.
همچنین اگر کیفیت اینترنتی که به کاربران می دهد پایین باشد به ازای هر مورد شکایت باید 914 دلار (دو میلیون و هفتصد و چهل و دو هزار تومان با دلار 3000 تومان) پرداخت کند.
بحث QoS یا پارامترهای کیفیت خدمات شامل مواردی چون زمان فعال سازی اینترنت پر سرعت، گزارش خطا در ارتباط و سرعت اینترنت، خدمات وصل مجدد، مسائل مربوط به صورت حساب و فاکتورهای خدمات اینترنت پر سرعت کاربران، زمان پاسخ دهی به مشتریان و سرعت اینترنت، می شود.
این قانون جدید از اول ژانویه 2013 لازم الاجرا خواهد بود.
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • █ م.ج █ IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    43 0
    و در ایران _(سکع رب) یعنی : (دقیقا برعکس)
  • بدون نام IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    3 33
    اونا دیگه چقدر بدبختن
  • بدون نام IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    24 0
    توایران هم میشه
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    8 0
    پسر خاله ام تو ترکیه دانشجو است 22 هزار برای اینترنت میدند که سه خانواده استفاده می کنند بصورت حجمی نیست بلکه استفاده نامحدود می گفت خیلی وقتها وقتی سریال یا فیلم تلوزیون را از دست می ده از طریق اینترنت با کیفیت اچ دی نگاه می کنه باور کنید داشتم شاخ در می آوردم کیفیت اچ دی فیلم یا سریال از طریق اینترنت اون هم با 22 هزار تومان ما کجا و اونها کجا
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    23 1
    خب ما هم برای حمایت از حقوق مصرف کننده اونایی که اینترنتو زیادی پرسرعت میدن جریمه میکنیم! به هر حال همه میدونن سرعت زیاد حادثه آفرینه! حالا این خارجکی ها حالیشون نمیشه به ما مربوط نیست!!
  • بدون نام US ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
    2 0
    متاسفانه‌دراینجاهیچ‌نضارتی‌برسرعت‌اینترنت‌نمیشه