پلیس‌راه راهور ناجا با توجه به تعطیلی روز شنبه استان تهران به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی روز جمعه و شنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بر این اساس تردد موتورسیکلت تا ساعت 24:00 روز شنبه 16 دی ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج- چالوس:  بر اساس اعلام پلیس‌راه ناجا تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 23:00 روز شنبه 16 دی ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 23:00 از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز: پلیس‌راه تردد تمامی تریلرها از محور هراز را کماکان ممنوع اعلام کرد.

بر این اساس تردد تمامی کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فسادشدنی از ساعت 06:00 تا 23:00 روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 دی ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13:00 تا 22:00 روز شنبه 16 دی ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 22:00 از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور دماوند: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 06:00 تا 23:00 روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 دی ماه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

محور قدیم رشت- قزوین: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 14:00تا 22:00 روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 دی ماه در محورهای قدیم رشت قزوین و برعکس ممنوع است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • MRK IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    34 11
    قابل توجه هموطنان تهرانی! آقا هوای شمال توپه توپه! سرازیر شید همگی شمال آشغال بریزید اینور اونور ما خودمون یکشنبه جمعش میکنیم! یک هموطن شمالی
    • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      39 15
      عوض شمام قيمت ها رو دوبله سوبله ميكنين به جاش
    • بدون نام IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
      29 23
      شمال با پول تهران آباد شده است.
    • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
      2 0
      در پاسخ به آغایان و یا خانمهای بدون نام: اشغال نریختن و حفظ محیط زیست به تهرانی و شمالی و جنوبی چه ربطی داره اهل هر کجایین با فرهنگ باشید تهران که به فنا رفت مواظب بقیه جاها باشید افرادی که با پولاتون به فکر آبادی هستید!!!
    • بدون نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      0 0
      اينايي كه اشغال ميريزن فرهنگ ندارن
  • تهراني IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    50 12
    مگه توي تهران - تهراني هم زندگي ميكنه ! همه شهرستاني هستند و ... دو تا تيم تهراني هم كه همه بازيكنانشان شهرستاني هستند .
  • بدون نام IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    8 2
    استان البرز هم تعطیل شد
  • بدون نام IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
    8 4
    هر کسی فکر میکنه که تهرونی خالصه بهتره بدونه که 7 پشت و جد و ابادش مال شهرستانه مگر اینکه باباش طهرون رو ساخته باشه و یا اینکه با کامران میرزا و یا دیگر شیاطین قاجاریه فامیل باشه و این لکه ننگ بزرگ را همیشه تحمل کنه که ان دهکده زیبا و باصفای سابق را به این غول بی شاخ و دم فعلی تبدیل کرده !!!!!