باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

مدیر عامل شهر جدید پرند گفت: لیست واحدهای مسکن مهر آماده دریافت امکانات زیر ساختی به صورت کامل به وزارت نیرو تحویل داده شده و هیچ کم کاری از سوی مدیران شهرهای جدید صورت نگرفته است.
حبیب الله چاغروندی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این که تمامی لیست واحدهای آماده برای دریافت انشعابات آب، برق به وزارت نیرو تحویل داده شده است گفت: در شهر جدید پرند حجم ساخت و ساز مسکن مهر بسیار بالا است بنابراین تمامی دستگاههای خدمات رسان به دنبال راهکاری برای تسریع این امکانات هستند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاههای خدمات رسان خودشان را متعهد به تکمیل امکانات واحدهای مسکن مهر کرده اند و لیست تمامی واحدهای آماده را تحویل گرفته اند.
مدیر عامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه دستگاههای خدمات رسان بهانه دیر کرد تکمیل امکانات را علت تحویل نگرفتن لیست واحدها می دانند افزود: هیچ گونه کم کاری از سوی مدیران شهرهای جدید برای تسریع و تکمیل واحدها انجام نشده است این در حالی است که علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی بر موضوع تحویل واحدهای مسکن مهر با تمامی امکانات زیر ساختی و روساختی تاکید کرده است.
چاغروندی در ادامه خاطر نشان کرد: واحدهای که آماده دریافت امکانات هستند لیست آن ها به صورت دستی از سوی مدیران شهرهای جدید و شورای مسکن استان ها به وزارت نیرو دستگاههای خدمات رسان رسیده است.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =