مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: کتابخانه دیجیتال این پایگاه اطلاع‌رسانی حاوی 800 کتاب و 2 هزار مقاله در ارتباط با حج است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی با اشاره به اینکه در این پایگاه اینترنتی بخش‌های مختلفی از جمله کتابخانه دیجیتال راه‌اندازی شده است، ادامه داد: تمام کتاب‌های بعثه مقام معظم رهبری در 30 سال گذشته در کتابخانه دیجیتال این پایگاه اطلاع‌رسانی وجود دارد و کتاب‌های جدید نیز همزمان یا قبل از به چاپ رسیدن، در این پایگاه بارگذاری می‌شود. مقالات، نشریات تخصصی و بروشورهایی که توسط بعثه مقام معظم رهبری طراحی می‌شود در پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، قابل دسترس است. این کتاب ها در حوزه های مختلف تاریخ اسلام، دین، آداب حج و طرح مسائل و شبهات مختلف مربوط به تشیع تهیه و طبقه بندی شده است.

وی با اشاره به بارگذاری 800 کتاب در این پایگاه بیان داشت: وجود 2 هزار مقاله در این پایگاه اطلاع‌رسانی موجب می‌شود تا محققان و علاقه‌مندان بتوانند به محصولات بعثه دسترسی آسان داشته باشند. برکت‌رضایی افزود: سرویس‌هایی مانند خبر، عکس، صوت و فیلم در این پایگاه وجود دارد که هر یک منبع ارزشمندی برای معارف حج محسوب می‌شود.


وی با اشاره به راه‌اندازی خبرگزاری حج در آینده افزود: در حال حاضر نیز پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری در مکه، مدینه و عتبات خبرنگار دارد و در کشور نیز شبکه خبرنگاران افتخاری فعالیت می‌کنند. مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، اردو، اندونزی، روسی را پشتیبانی می‌کند و در این پایگاه اطلاع‌رسانی اماکن زیارتی مسلمانان در کشورهای مختلف جهان اسلام معرفی شده و عکس‌های منحصر به فردی نیز در بخش نگارخانه از این اماکن بارگذاری شده است.

برکت‌رضایی گفت: بانک فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری از بخش‌های پر مخاطب آن است که در آن مجموعه‌ای متنوع از فیلم و صوت با عناوینی مانند احکام، آموزش قرآن، معرفی اماکن زیارتی و مجموعه سخنرانی‌های مبلغان گردآوری شده است.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی بعثه مقام معظم رهبری بیان کرد: حج در حدیث ابرار بخش دیگر این پایگاه اطلاع‌رسانی است که در آن می‌توان احادیث بسیار زیبایی از ائمه(ع) در ارتباط با حج را مطالعه کرد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =