دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام طی نامه ای به روسای قوای مجریه و مقننه ضمن تشکر از تعامل جدید بین دولت و مجلس و تقاضای تداوم جدی و غیر تبلیغاتی آن، بر چند نکته تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این نامه بر ضرورت فراگیر شدن گفت​وگو و تحمل پذیری در همه سطوح مدیریتی و سیاسی کشور و همچنین بر توجه جدی به تحول اساسی در ساختارو نظام اداری و مدیریتی کشور تاکید کرده است.
رضایی همچنین در این نامه نسبت به برخورد ضعیف با گرانی، بی توجهی به اشتغال و تولید ملی در شرایط کنونی کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار توجه ویژه قوا به این امور شده است .
در قسمت دیگری از نامه رضایی به فاجعه زیست محیطی در اکثر مناطق کشور از خشک شدن دریاچه ارومیه تا بی آبی زاینده رود و نمکزایی سد گتوند و آلودگی هوای تهران و ریز گردها در یازده استان کشور و تخریب جنگل های شمال اشاره شده است.
مشروح این نامه سرگشاده طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    19 4
    هیچ دلیلی برای نوشتن این نامه خطاب به رئیس مجلس وجود نداشت !!! مگر رئیس مجلس و مجلس در یکی از این موارد مذکور کم کاری داشته اند ؟؟!!!! پشنهاد چرانیدن دام ها در جنگلها و مراتع و از نابودی انها را چه کسی در صحن علنی مجلس در روز چهارشنبله 27/10/91 فریاد زد ؟!!!
  • بنده ی خدا IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    19 10
    آیا ایشان که دیگران را به عدم تبلیغ فراخوانده می تواند اثبات کند خود این نامه تبلیغ انتخاباتی نیست؟! راستی ایشان تحت چه عنوانی برای دو رییس قوه نصیحت نامه نوشته؟!!
  • علی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    6 2
    ایا بنظر دو تا دوست بالا مشکلاتی که رضایی گفته وجود ندارد.حق هر ایرانی که نظر بده.رضایی که جای خود دارد.شما هم زیاد تند نروید.گذر زمان مشخص میکنه همه چیو.
  • محسن IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    8 2
    با تشکر از جناب دکتر رضایی که درد مردم را درد خود میداند وبرای آرامش سیاسی مملکت نامه مینویسد وپیگیری میکند کاش 4 نفر انسان وارسته ومثبت مثل دکتر رضایی هر جایی که احساس ضعف میبینند وارد عرصه شوند ونظر بدهند.