اگرچه آدرس دقیق نیست اما مشکل مطرح شده بررسی خواهد شد، این پاسخ مسئول رسانه ای روابط عمومی شهرداری منطقه 21 به مشکل مطرح شده ازسوی خواننده خبرآنلاین است.

یکی ازخوانندگان به نام نوید نوشته بود:« غرب به شرق آزاد راه کرج از 300 متر مانده به ابتدای محدوده استان تهران چاله های عمیقی در لاین وسط وجود دارد که خیلی خطرناک و حادثه ساز است. با تشکر»
محسنی مسئول رسانه ای روابط عمومی شهرداری منطقه 21 در پاسخ به این خواننده گفت:«ازگرم دره به سمت تهران جزء استان تهران بحساب می آید. حریم منطقه 21 ازساختمان و سوله فرهادیان دراتوبان تهران کرج آغاز می شود. با وجود اینکه گزارشی در این باره نداشتیم اما براساس کامنت خواننده خبرآنلاین ازاین منطقه بازدیدی خواهیم داشت تا اگرچاله مورد نظر درمحدوده ما باشد رفع شود.»
وی افزود:«متاسفانه آدرس اعلام شده دقیق نیست اگرآدرس دقیق تری ارائه شود بهترمی توانیم موضوع را مورد بررسی قرار داد.» 
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    18 2
    آقا واسه ما كه هرروز اين مسيرو تردد ميكنيم بيچاره شديم با اين ترافيك..الان ديگه 1 ماهي هست كه كار هم نميكنن و باند اضافي كه داشت ساخته ميشد معلق مونده
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    12 9
    فکر نکنم ایران فقط تهران باشه .ار جادهای مرگ در خوزستان و مناطق محروم بگید که آدمها می میرند نه ماشین های مدل بالا ...
  • بدون نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    15 2
    از اون بدتر جاده مخصوص هست از سمت كرج به تهران روبروي دهكده آبي آسفالتش افتضاحه لطفا اين رو هم منعكس كنيد
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    32 0
    این که آدرس نشد. آدرس را با ذکر پلاک و کد پستی ده رقمی می نویسند.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    9 0
    مسولین محترم اگه فقطه یک بار به خودشون زحمت بدن مسیر کرج- تهران رو خودشون پشت رل بشینن و با سرعت 80 کیلومتر در ساعت مسیرو طی بکنن عمق فاجعه رو به خوبی درک میکنن. بزرگراه تهران-کرج پرترددترین راه کشور هستش و این چاله هایی که ایجاد شده چه مربوط به شهرداری تهران باشه یا کرج واقعا مشکل ساز شده و ریسک عدم کنترل تعادل خودرو ها و وقوع تصادف های زنجیره ای رو بالا برده!
  • بدون نام IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    12 3
    من ادرس دقیق چاله یادم نیست ولی پولی که برای ترکیدن لاسیتیک ماشین و وقتی که برای پنچرگیریش صرف کردم دقیق یادمه
  • بابک IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    7 1
    آقا، آدرس دقیق یعنی چی؟ شما وظیفه دارید خودتون بررسی کنید. این اتوبان چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگش در خط وسط آسفالت کیفیت مناسبی نداره. برای فرار از پستی و بلندی ها یا باید بریم توی خط سرعت و یا توی خطی که آروم تر میشه رفت.
  • مهتاب US ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    6 1
    سمت ایران خودرو لاین وسط افتضاحه اتوبان کرج تهران
  • بدون نام IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
    7 1
    واقعا خیلی خنده‌داره که کسی که خودش مسئول شناسایی نارسایی‌هاست بیاد از مردم که در واقع کارفرمای ایشان هستن آدرس چاله‌ها رو بخواد. اما چون ازمون خواهش کردن میگم. از اول تا آخر این اتوبان ۵ متر هموار پیدا نمیشه. همش دست‌اندازه. آخه کجاشو بگم؟ باید از صادقیه تا گلشهر دوباره آسفالت بشه.
  • بابک NL ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    3 0
    من امروز که از کرج می رفتم تهران افتادم توی یه چاله اون هم توی خط سرعت! چون این خبر رو قبلن دیده بودم سعی کردم موقعیت دقیق رو به ذهنم بسپارم تا خدمتتون بگم. ولی نشونه ای ندیدم کنار اتوبان. فقط این رو بگم که مابین وردآورد تا ایران خودرو بود. آقای مسئول، چند از همکارانتون که پشت میز دارن خمیازه می کشن رو بفرستید تا چک کنند و یا اگر نمیشه با رنگ اتوبان رو قسمت قسمت کنید و به هر قسمت یه شماره ای بدید تا شماره بدیم خدمتتون! این الان از اون لحظه هاست که آدم دلش میخواد سرش رو بکوبه به میز.
  • بدون نام US ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    2 0
    من مهندس راه نیستم، ولی این اتوبان تهران کرج مشکلاتی داره که بسیار واضح هست. واقعا یعنی یکی مسئول حل این مشکلات نیست؟ مثلا یه جا باریک میشه، یه جا 6 لاینه میشه، یدونه پلیس هم توش گشت نمیزنه هیچوقت.
  • بدون نام US ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    5 0
    کلا از اول تا آخر دو لایه آسفالت کنید، هر 6 ماه یکبار هم دوباره بگردید این کار را بکنید. مگر چی میشه؟ خدمت به مردم فقط کنتور داره؟ چطور تو ادعا گوش فلک رو پر کردیم. ولی از "پر تردد ترین اتوبان خاورمیانه" نمیتوانیم مراقبت کنیم؟
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    1 1
    اقا یه سوال ...؟میشه اتوبان کرج تهران رو دوطبقه کنید؟؟!!!!!!!!!!
  • آْرش IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    2 0
    كجاي دنيا مثل ما تو ايران جاده تعريض ميكنن1-جاده از سه لاين به پنج و شش لاين وسپس باز هم به سه لاين تغيير اندازه ميدهد 2-وضعيت نور اين اتوبان افتضاحه قسمتهائي كه سه لاين اضافه شده بدتر اصلا نوري به اون قسمت نميرسه 3-گارد ريلهائي كه كنده شده تا اتوبان تعريض بشه و اون قسمتهائي كه دست اندازهاي كوچيك جهت عدم انحراف رانندگان به علت خواب آلودگي به سمت راست ميشده همچنان با وجود تعريض مرمت نشده و اين باعث ميشه عملا رانندگان جاهائي كه اتوبان تعريض شده از لاين وسط تا جائي كه ميتونن استفاده نكنن4-وضعيت پل فرديس و پل كلاك هم نامشخصه اصلا كشش ترافيك اتوبان رو نداره
  • آرمان IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    1 1
    بهترين حالت اين بود كه دو لايني رو كه دارن اضافه ميكنن مثل خطوط بي آر تي تهران با گارد ريل جهت خودروهاي شخصي مسدود ميكردن و مثلا 50 تا اتوبوس ميزاشتن تا مردم و از آخر اتوبان و حصارك و پل فرديس و ميدون كرج با سرعت بالا و با ترافيك خيلي كمتر و هزينه كمتر به نقاط پر تردد تهران مثل آزادي و ونك و غيره برسونن اينطوري شاهد كاهش ترافيك هم ميشيم وقتي مردم با اتوبوسهاي تندرو با هزينه كمتر و از همه مهمتر سرعت و امنيت بيشتر به مقصد برسن خودشون راه درست رو انتخاب ميكنن